השפעת הספירולינה הטרייה על מראה העור

השפעת הספירולינה הטרייה על מראה העור - Algaecor  spirulina

אל תסתכל בקנקן, אלא בספירולינה הטרייה שבתוכו

 

הקשר בין תזונה למראה העור 

תזונה ובריאות העור הם שני דברים הקשורים זה בזה. כמו שטיב הדשן, המים והתאורה שמספקים לצמחים משפיע על טעם ומראה הפירות והעלים, כך גם התזונה שלנו משפיעה על מראה העור שלנו, על האלסטיות והפונקציונליות שלו, עד כמה נראה זוהר ועוד. 

העור הוא למעשה האיבר הכי גדול בגוף שלנו, הוא עוטף את כלל האיברים ומערכות הגוף והוא נמצא במגע עם האוויר והסביבה של הגוף. כמו כן, הוא גם נמצא באינטראקציה ישירה עם מערכת העצבים, הדם, החיסון, והמערכת ההורמונלית - המערכות הללו משולבות בתוך השכבות העמוקות של העור. משום כך, כל מה שקורה מבחוץ/מבפנים משפיע על ניראות העור.

מדובר באיבר מורכב עם הרבה מימדים, למעשה, העור הוא איבר דו כווני - גם סופג מלמעלה וגם מפריש מלמטה. בעיות בעור נוצרות כשהוא נחסם מלמעלה או כשהוא לא מוזן מלמטה.

 

תזונה נכונה עוזרת לנו להגן על העור, לשמור עליו מפני נזקי הזמן, האקלים, זיהום האוויר והסביבה. היא מסייעת בהתחדשות העור ובסילוק הרעלים – כאשר סילוק הרעלים מהווה את אחד התפקידים המרכזיים של העור. פצעים רבים מעידים על בעיות עמוקות יותר.

 

היתרונות התזונתיים שבספירולינה הטרייה 

  1. נוגדי חימצון, כולל פיקוציאנין (נדיר במיוחד) – קרינה היא סיבה נפוצה לפגיעה ברקמות העור. הדבר נכון במיוחד לגבי ישראל, העתירה באור שמש ישיר ולכן בקרינה, גם בחורף. הספירולינה עתירה בנוגדי חימצון, יש בה אף את נוגד החימצון פיקוציאנין שעד היום מחקרים רבים לא מצאו אותו במוצרים אחרים. מדובר בנוגד חימצון בצבע כחול, שהוא גם חלבון. הוא מקבע רדיקלים חופשיים ומונע נזקים מצטברים הנגרמים כתוצאה מנוכחותם.
 
ערכים תזונתיים עשירים בויטמינים ומינרלים
    חלבונים
    חומצות אמינו
    אבץ
    מגנזיום
    ברזל
    סידן
    אומגה 3
    סיבים תזונתיים
    ויטמין A
    ויטמין E
    ויטמין B12
    ויטמין C
    ויטמין D
    לרשימה המלאה לחצו כאן BCAA

     

    הספירולינה הטרייה של סימפליגוד היא מזון (ולא תוסף תזונה) – כלומר:

      2. היא עוברת פיקוח רגולטורי מקיף, כנדרש עבור תוצרי מזון בישראל. תהליך האישור הנדרש עבור תוספי תזונה הינו אחר.

        3. כאשר צורכים ברזל ספירולינה טרייה זה לא כרוך בתופעת לוואי אפשרית של עצירות (בשונה מתוספי תזונה של ברזל). 

        1. הספירולינה הטרייה מתפקדת בדומה לפרוביוטיקה - מחקרים רבים מראים שספירולינה תומכת באוכלוסייה של חיידקי המעיים הטובים ומונעת ריבוי של חיידקי מעיים לא רצויים, וכן מונעת דלקת (למשל מעי רגיז, מעי דלקתי, כרון CHRONE ועוד).

         

        1. שביעות רצון מלקוחות חוזרים, לאורך שנים – לקוחות רבים מדווחים על שיפור במראה העור, הציפורניים והשיער. לצפייה בהמלצות של לקוחות לחצו כאן


        אז למה להשתמש בקרמים, להתאמץ להכין סלטים מורכבים, ללכת למניקור, פדיקור, להשתמש במסיכות לשיער ועוד, כשהלו"ז כזה עמוס במילא? 😊

        להזמנת ספירולינה טרייה לביתיכם, לחצו כאן

         


        מאמרים נוספים