נושמים אוויר מזוהם? קבלו ספירוברוקולי להוציא את הרעלים מהגוף!

נושמים אוויר מזוהם?   קבלו ספירוברוקולי להוציא את הרעלים מהגוף! - SimpliiGood - ספירולינה
את הסרטון הזה כבר ראיתם?
מאות אלפי אנשים חשופים לנזקים הנגרמים כתוצאה משאיפת אוויר מזוהם בכל יום! 

הפרסומת של המשרד להגנת הסביבה מזהירה שנשימה של אוויר מזוהם מקצרת את החיים!

אנחנו רוצים לתת לכם מידע מדעי ופרקטי לגבי איך אפשר להפחית את נזקי הרעלים שאתם צוברים ביומיום. המידע תקף לכל האנשים הנושמים באשר הם, אך ספציפי יותר אם אתם שוהים זמן לא מבוטל בכבישים, נוסעים בתחבורה ציבורית, עובדים בתחנות דלק, בכלל במצבים בהם אתם חושבים שאתם חשופים לזיהום אוויר המדובר אתם כנראה בקבוצת סיכון.


אז מהי השפעת הספירולינה כמנקה רעלים -

הספירולינה גם יודעת להקשר בגוף לרדיקלים חופשיים שגורמים ללא מעט נזקים, כמו כן היא מעולה בניקוי והוצאה של מתכות כבדות מהגוף ומפנה רעלים מהכליות. תוכלו לראות סקירה מדעית על ניסויים קליניים כאן.

מעבר לכך הספירולינה עשירה בנוגדי חמצון חזקים במיוחד - כלורופיל הוא נוגד חמצון דומיננטי באצה ומכאן הצבע הירוק העז שלה. אחד מנוגדי החמצון המיוחדים ביותר הוא הפיקוציאנין, ציאנין = כחול, מכאן הספירולינה נקראת אצה כחולית, שהוא פיגמנט כחול וייחודי אך ורק לספירולינה! בגלל זה אם מפשירים ספירולינה ליותר מידי זמן ניתן לראות שהצבע הירוק מתחלף לכחול, כלומר הכלורופיל מתחמצן ואז רואים את הפיקוציאנין.

שכחנו משהו? יש בספירולינה גם בטא קרוטן שהוא ויטמין A, וויטמיני C ו-E שהם נוגדי חמצון גם כן. 

כמה דברים מעניינים על ספירולינה - בשנות השמונים נעשה מחקר (שלא פורסם בעיתונות המדעית) על ילדי צ'רנוביל, המטרה היתה להפחית את כמות הקרינה שהצטברה אצל הילדים ונראה ששימוש בכ-5 גר' ספירולינה ליום גורם לקרינה להעלם בצורה משמעותית מהגוף! אמנם זה לא ניסוי קליני אבל עדיין מעניין.

אוקי, אז אם אנחנו בעניין של להפחית נזקי זיהום אוויר נצרף לעניין חבר טוב - הברוקולי

בברוקולי  או יותר נכון בנבטי ברוקולי ישנו חומר שנקרא סולפורפן (Sulforaphane) אשר יודע לתפקד כמנקה רעלים מהגוף, ולא סתם רעלים אלא במיוחד אלו שנצברים כתוצאה מנשימת זיהום אוויר כמו בנזן ונגזרות אחרות של זיהומים .

במחקר מדעי נמצא שהסולפוראפן מגביר את הפרשת הרעלים בשתן כמו acrolein, crotonaldehyde and benzene  עד - 50% יותר.

קבלו את הטריק הבא: איך מוציאים פי 3.5 יותר סולפוראפן מנבטי הברוקולי?

ויש גם סרטון...

חולטים את הנבטים ל-10 דקות במים בטמפ' של 60-70 מעלות ומכניסים אותם לשייק. (ד"א הסולפורפן נמצא כיעיל גם נגד סרטן ובעיות בבטן - בפרט חיידק ההליקובקטר)

לסיכום - מה עושים? כנסו למתכונים שלנו לשייק ספירולינה עם תוספת נבטי ברוקולי לאחר חליטה. השילוב ביניהם - יכול ליצור ניקוי רעלים כללי וכמו כן ניקוי ייעודי לבעיית נשימת אוויר מזוהם באדי דלק.

לבריאות!


מאמרים נוספים