ספירולינה טרייה - כי לעור שלך מגיע הטוב ביותר

ספירולינה טרייה - כי לעור שלך מגיע הטוב ביותר

המראה החיצוני מאז ומתמיד היה ועודנו מרכיב חשוב מאוד לבניית הערך העצמי. בכל העולם, עור פנים וגוף מתוח וגמיש הוא סימן ליופי, וככל שגיל האדם עולה הסבירות למצוא עור מתוח וגמיש יורדת ולכן תעשיות שלמות עסוקות בניסיון להאריך את חיי העור ולהאט את סימני ההזדקנות.


הרצון להיראות צעיר מכניס כל מי שמגיע לגיל 25 למרדף וחיפוש אחר הדרך המתאימה ביותר להשיג את התוצאה- ולרוב החיפוש יתמקד בהשפעות חיצוניות דרך קרמים, משחות וטיפולים. 


אך אלה, טובים ככל שיהיו לא יכולים להביא לתוצאות הרצויות לבדם. מבלי שתתלווה להם שמירה על אורח חיים בריא שכולל תפריט מזון עשיר ומאוזן, לצד פעילות גופנית, שמירה על שינה טובה, צמצום מקסימלי לחשיפה לשמש ולזיהום האוויר בלי שילוב של כל הנ"ל, ההשפעות של הקרמים והטיפולים לא יחזיקו מעמד.


מה גורם לעור להתקמט ולהתדלדל?

 מני מחקרים שבחנו אוכלוסיות שונות הראו קשר ישיר בין תזונה למראה העור. תפריטים שכללו קטניות כמו חומוס, שעועית עדנים וכד' לצד ירקות דגים ושמן זית הושפעו פחות מההשפעות המזיקות של החשיפה לשמש לעומת תפריטים שכללו חמאה /מרגרינה, פחממות סוכר בשר ומוצרי חלב שונים.


חשיפה גדולה לזיהומים כמו פיח או עישון מייצרת רדיקליים חופשיים שבמגע עם חמצן גורמות לחולי ולהאצת תהליכי הזדקנות של התאים בגוף. מסיבה זו צריכה של ויטמינים ומינרליים המצויים בשפע בפירות ובירקות טריים בעלת השפעה על חיוניות העור מתוכם הרכיב המשמעותי ביותר הוא ויטמין C שמשמעותי ליצירת קולגן שממלא תפקיד חשוב מאוד בשמירה על שלמות העור, נוגד חמצון ומסייע בהאטת תהליך ההזדקנות של התאים בגוף וכמובן של העור. 


לכל אלה מתווספים גורמים אקלימיים שגם להם השפעה על מראה העור – בחורף העור נוטה להתייבש בדרך כלל באיברי הגוף החשופים כמו הפנים וכפות הידיים. במקביל אוויר יבש בחדרים מחוממי גם גורמת לייבוש. בקיץ לעומת זאת חשיפה גבוהה לשמש או שימוש מוגבר בסבונים תוביל לאיבוד נוזלים מתאי העור. שתיית מיים גדולה ככל שתהיה, תסייע לשיפור המצב אך לא תפתור את הבעיה לגמרי. לכל אלה מתווספים כמובן מחלות שונות שגם להן השפעה על העור ועשויות להביא ליובש שלו.


מה ניתן לעשות כדי לשמור על עור בריא לאורך זמן?

כאמור שמירה על תזונה עשירה ומאוזנת שכוללת את כל אבות המזון בכמות הנחוצה, פעילות גופנית שוטפת, שתייה מרובה, הימנעות מחשיפה מוגברת לשמש, שינה טובה ואיכותית גם בזמן וגם באיכות תסייע לשמירה על עור בריא וגם על תחושה כללית טובה.


זה נשמע פשוט אך האמת היא שלכל אדם התפריט המתאים עבורו, תנאי חיים שמביאים להתמודדות שונה ולצריכה שונה של מזון, ותנאים שונים. עד כמה שנרצה לשמור על כל אלה זה לא תמיד מתאפשר ולכן חשוב להוסיף לחיינו תוספי מזון שיוכלו לסייע בהשלמת החוסרים גם אם אין לנו בזמינות גבוהה כל השנה פירות הדר או ירקות מחמישה צבעים.


אחד מהמזונות העשירים בערכים תזונתיים ומשפיעים לטובה מאוד על עור הגוף והפנים כמו גם על שפע של תופעות גופניות נוספות היא ספירולינה טרייה.


איך ספירולינה טרייה מסייעת לשמירה על העור?

ספירולינה היא מיקרו אצה כחולה ירוקה הגדלה בבריכות מיים ועשירה בערכים תזונתיים. 

ב- 20 גרם של ספירולינה טרייה שניתן להוסיף באופן יום יומי לשייק או למזון ניתן לספק לגוף וויטמינים מסוג A.B1.B2,B3,B6,C,E,K  ובנוסף להם גם מינרליים חיוניים כמו ברזל, אבץ, קלציום, סלניום, מגנזיום, וחומצות שומן טובות החשובות מאוד לעור לשמירה על גמישותו. לכל אלה מתווספים כמות גדולה מאוד של חלבונים שלמים הכוללים את כל 8 חומצות האמינו החיוניות וכל אלה בעלי יכולת ספיגה טובה ואיכותית בגוף. 


לספירולינה יכולת לסייע לשיפור וייעול של כל מערכות הגוף השונות, זרימת הדם, מערכת העיקול, מערכת החיסון ואלה משמעותיות מאוד גם בהשפעה על המאבק ברדיקלים החופשיים, ניקוי רעלים, בחידוש תאי העור ובשמירה על האנרגיה הזמינה, והחיוניות של הגוף המתבטאת כמובן גם בעור.


שימוש קבוע בספירולינה טרייה ישפר לא רק את עור הפנים שיהפוך לזוהר לחיוני אלא לתחושה הכללית של הגוף לשינה טובה יותר, ולבריאות טובה יותר. לא לחינם הספירולינה משמשת גם כרכיב אנטי אייג'ינג בקרמים ובמוצרי טיפול. שכאמור טובים ככל שיהיו לא יוכלו לעולם להחליף את ההשפעה הישירה של המזון הטרי הנצרך באופן שוטף.


הזמינו כבר עכשיו ספירולינה טריה: