איך מייצרים אבקת ספירולינה?

איך מייצרים אבקת ספירולינה? - Algaecor  spirulina

אתם משתמשים באבקת הספירולינה ותמיד תהיתם לעצמכם מהו המסע שהיא עוברת עד שהיא מגיעה לצלחת או לכוס שלכם? קבלו הצצה: הכל מתחיל בספירולינה טרייה שעוברת תהליך מבוקר של ייבוש. לאחר שהאצה מתייבשת לחלוטין היא מועברת למטחנה, והתוצאה: אבקה.  


אז מאחר שתפריטכם כולל גם את מזון העל, אנו מנחשים כי החשיבות שאתם מעניקים לאיכות תזונתכם, אדירה. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שהחלפת האבקה בספירולינה טרייה, תאפשר לכם להעשיר את תפריטכם, תזונתכם וגופכם בערכים תזונתיים מרשימים יותר. 


אבקה מספירולינה VS ספירולינה טרייה: מי מומלצת יותר?

המוטיבציה שלכם לצרוך את האצה ברורה לכם וגם לנו: אתם רוצים ליהנות משפע יתרונותיה התזונתיים של מי שהוכתרה כמזון על. כידוע, הספירולינה משווקת גם בצורת אבקה וגם כקפסולות טריות-קפואות. ואיזה מוצר מומלץ לכם יותר? אנחנו משוכנעים שלא תופתעו, אך הספירולינה הטרייה היא זו שצריכתה מומלצת יותר והנה ההסבר: במהלך תהליך העיבוד של הספירולינה – מטרייה לאבקה, ערכיה התזונתיים פוחתים. כלומר, אתם צורכים בסופו של דבר מוצר עם ערכים "בסדר". עם ספירולינה טרייה לעומת זאת תוכלו ליהנות מערכים תזונתיים מרשימים ועשירים יותר. אז במה אתם תבחרו?


התפשרתם עד כה על אבקת ספירולינה? אתם ראויים לספירולינה טרייה!

עובדה: ספירולינה טרייה עדיפה על אבקה. ובכל זאת, ישנם צרכני ספירולינה נלהבים שממשיכים להשתמש רק באבקה. איך ניתן להסביר את זה? די בקלות: קל יותר להשיג את האבקה. כלומר, אפשר לומר בזהירות כי הנוחות מנצחת את הבריאות. אנחנו לא יודעים היכן חיפשתם או רכשתם עד כה את מזון העל שלכם, אך שמחים לבשר לכם שכאן אצלנו תוכלו לרכוש ספירולינה טרייה וליהנות משפע יתרונות בריאותיים ומקסימום חוויית צריכה וטעם. אז מה חשוב לנו שתדעו על המוצר שלנו?

* הספירולינה הטרייה עשויה 100% ספירולינה – ללא תוספות, שורות קטנות או הפתעות 

* הספירולינה הטרייה שלנו קפואה ומחולקת למנות הגשה (כ-20 גרם למנה)

* לספירולינה הטרייה טעם ניטרלי וטעמה עדין 

* באפשרותכם לרכוש מארז בגודל המדויק לתדירות הצריכה שלכם

* הספירולינה שלנו כשרה, טבעונית ונטולת גלוטן


מוצרי ספירולינה שפשוט אי אפשר לסרב להם

חשבתם ששדרוג צריכת הספירולינה מסתכם במעבר מאבקה לטרייה? אז חשבתם. אנחנו שמחים להציג בפניכם מוצרים נפלאים נוספים העשירים במזון העל, כאשר כל אחד מהם ראוי למקום של כבוד בתפריט התזונה שלכם:

* תערובת של פירות קפואים וספירולינה להכנת משקאות וקערות סמודי

* המבוגר, קבב ושניצל מן הצומח ובתוספת ספירולינה

* פאלטאס עם קוקוס וספירולינה

* קרקרים מלוחים עם ספירולינה 


אז באילו מאכלים אתם אוהבים את הספירולינה שלכם – מטבלים, סלטים קרים, קינוחים בריאים או שייקים ירוקים? עם הספירולינה הטרייה, גם השמיים אינם הגבול! לפרטים נוספים אודות מגוון מוצרינו ובכל שאלה מקצועית אודות מזון העל, אתם מוזמנים לפנות כעת ונשמח לסייע – 1-801-227-272


מאמרים נוספים