הסתגלות מהירה (וטעימה!) לספירולינה – ככה עושים את זה!

הסתגלות מהירה (וטעימה!) לספירולינה – ככה עושים את זה! - Algaecor  spirulina


בואו נחזור יחד לפעם הראשונה שבה טעמתם סושי. אנחנו כמעט בטוחים שגם אתם, כמו רבים, לא ממש התלהבתם תחילה מהרעיון של אכילת אורז עם דגים נאים. מאחר שבכל זאת רציתם לנסות את המאכל הפופולארי-אקזוטי, בחרתם תחילה ב"מנות קלות יותר לעיכול" כדוגמת סושי עם דגים אפויים או רולים מטוגנים. מצליחים להזדהות?

לצד אנשים שאוהבים לנסות מאכלים חדשים (קל וחומר כשמעמדם הוא סופר פוד), ישנם אלו שנוטים להיות בררנים יותר. במידה שאתם כאלו, דעו כי תוכלו "להסתגל" לספירולינה עם שלושה מוצרים מנצחים שכולם (אבל כולם!) אוהבים.

המבורגר, קבב או שניצל עם ספירולינה? יש כזה דבר!

אתם רואים סביבכם אנשים עם משקאות ספירולינה, מודעים ליתרונותיה ולערכים התזונתיים של הספירולינה, רוצים לשלבה בתפריט אך גם משתוקקים ל"הסתגלות" קלילה איתה? לפני הכל, נדגיש ונציין כך שיהיה ברור: צבעה העז אינו מעיד על טעמיה שרחוקים מלהיות דומיננטיים ועזים. בפועל, הספירולינה מאופיינת במרקם וטעם עדינים, כך שניתן לשלבה במגוון רחב של מאכלים קרים – מלוחים ומתוקים. המלצתנו? תנו לה הזדמנות בגרסתה הטבעית, וזכרו כי יש לכם שליטה מלאה על המינון ולאילו חומרי גלם לשדכה.

באותה הנשימה, אלו ביניכם שרוצים לצרוך אותה תחילה במאכלים מוכרים ואהובים, יכולים! אנחנו שמחים להציע לכם שלושה מוצרים מן הצומח שגם יחסכו מכם הכנות, וגם יעשירו את
התפריט שלכם בטעם וערכיה של הספירולינה:

קבב עם ספירולינה (10 גרם חלבון ליחידה)
המבורגר עם ספירולינה (13 גרם חלבון ליחידה)
* שניצל עם ספירולינה (12 גרם חלבון ליחידה)

אתם אנשים של קרטיב? הקיץ הקרוב צפוי להיות לוהט!

אנחנו לא יכולים לחשוב על משהו מרענן וצונן יותר מקרטיב ביום קייצי לוהט. במידה שאתם חובבי הז'אנר, אתם לבטח מודעים לכך שהקרטיבים הנמכרים עתירי סוכר (וייסורי מצפון). אז לא, אין בכוונתנו לשכנע אתכם לסלק את הקרטיבים מהתפריט שלכם, אלא בסך הכל להחליפם באופציות בריאות יותר. מבינים לאן אנחנו חותרים? אנו שמחים להציע לכם שני מוצרים שללא
ספק יהפכו את הקיץ שלכם לנעים, טעים ובריא יותר:

ארטיק ספירולינה בטעמים לבחירה (3 גרם חלבון)
ארטיק סופר ספירולינה (17 גרם חלבון)
אז מי אמר שארטיק לא יכול להיות בריא?

חג השבועות כאן והוא הזדמנות נפלאה לארח את הספירולינה

צרכני ספירולינה רבים משלבים את הספירולינה כמרכיב איכותי ובריא בגבינות וסלטים קרים, וכך מעשירים את ערכיהם התזונתיים. לא משנה אם אתם מארחים או מתארחים השנה בשבועות, הרי שתוכלו להכין את מגוון מנות החג האהובות בתוספת ספירולינה:
מטבל גבינת שמנת, נענע, שום וספירולינה
סלט פסטה קר עם צנוברים, זיתים שחורים, עגבניות שרי, שמן זית וספירולינה
עוגת גבינה קרה עם טופינג קרם לימון, נענע וספירולינה

מעוניינים להתייעץ איתנו לגבי מוצרי ספירולינה שונים? יש לכם שאלות באשר למינון הצריכה המומלץ? התקשרו – 1-801-227-272


מאמרים נוספים