ירוק עולה: 5 דברים מפתיעים על ספירולינה קפואה

ירוק עולה: 5 דברים מפתיעים על ספירולינה קפואה - Algaecor  spirulina

מה אם היו אומרים לכם שישנה אצה חד תאית עשירה בחלבון וויטמינים, כזו שצריכתה עשויה להעלות את רמות האנרגיה שלכם ולהעניק לכם תחושת שובע? מבלי להכיר אתכם, אנו משוכנעים כי אתם שמחים מאד!

תכלית ההקדמה הזו נועדה להציג בפניכם את האצה שאתם חייבים (!) לפנות לה מקום של כבוד במקפיא שלכם: ספירולינה קפואה! לפניכם, 5 עובדות משמחות ומפתיעות על האצה שזכתה בתואר הנחשק "סופר פוד".

 

1.הקשר שבין ירידה במשקל וצריכת ספירולינה

יתכן והבליחה לראשכם יותר מפעם אחת השאלה: "למה שאשלב בתפריט שלי ספירולינה?". השאלה הזו מבורכת, שכן המענה שתקבלו עליה יגרום לכם לשלבה בתפריטכם! והתשובה? בספירולינה עד 70% חלבון, ויטמינים מסוג B ו-C, כמו גם מינרלים שונים.
כמו כן, שמה של הספירולינה נקשר לא אחת עם ירידה במשקל, ולא במקרה: צריכתה מעניקה תחושת שובע, מה שעלול למנוע נשנושים בין הארוחות וכך לפגוע בגירעון הקלורי היומי.

2.אמרתם חלבון איכותי מהצומח? אמרתם ספירולינה!

אתם חיים על פי אורח חיים צמחוני או טבעוני? גם אתם תוכלו לספק לגופכם מנות נאות של חלבון איכותי – מהצומח! אתם יודעים טוב יותר מאיתנו, כי חיפוש אחר חלבונים מהצומח עלול להיות מתיש. עם קריאת שורות אלו תמו החיפושים שלכם, שכן תוכלו ליהנות מהספירולינה הגדושה בחלבון!
ספירולינה קפואה תוכלו לשלב במגוון מנות, ולהעשיר את הערך התזונתי שלהן: החל משייק ירוק לניקוי רעלים, דרך מתבלים ועד תבשילי חורף חמים.

3.לספירולינה אין ריח "חריף" או טעמי לוואי

בואו נשים את הקלפים על השולחן: ישנם אינספור מיתוסים על מזונות העל, ועל "המחיר" שצריך לשלם עם צריכתם. "המחיר" עליו מדובר הוא כמובן הטעם שרחוק מלהיות טוב, וכן, גם ריחות לא ממש נעימים. לשמחתכם, כשזה מגיע לסיפרולינה – מיתוסים בנפרד ומציאות בנפרד.

אם עד כה נמנעתם מצריכתה בעקבות חשש מ"המחיר הכבד", תשמחו לדעת כי הספירולינה נטולת ריחות וטעמי לוואי.

 

4.ספירולינה קפואה ותופעות לוואי – מה חשוב לדעת?

מה שבעיקר חשוב לדעת הוא שאתם יכולים לשלול כל חשש לתופעות לוואי עם צריכת הספירולינה! במקרים מסוימים, לצריכת המנות הראשונות (ואך ורק להן) עלולה להתלוות תחושה של חוסר נוחות זמני. בכדי למזער כל סיכוי להופעת תופעות אלו, הספירולינה נשלחת אליכם מסודרת לפני מנות מדודות של 20 גרם, כך שתוכלו ליהנות מצריכה מאוזנת ומכמות יומית מומלצת.

 

5.נמנעים מגלוטן? תוכלו לצרוך ספירולינה!

קיבלתם אינספור המלצות על האצה החד תאית, אתם רוצים להעשיר את גופכם בחלבון וליהנות ממגוון הוויטמינים הכלולים בה? גם אם אתם נמנעים מגלוטן, תוכלו לצרוך אותה! חשוב להדגיש כי דיאטה נטולת גלוטן נפוצה לא רק בקרב אלו הרגישים לחלבון החיטה, אלא גם בקרב אנשים המעוניינים להיצמד לאורח חיים בריא ומאוזן יותר.

לפרטים נוספים אודות רכישת ספירולינה קפואה, אל תהססו לפנות אלינו – 1-801-227-272


מאמרים נוספים