אז מה היום בתפריט? 5 טיפים לשילוב הספירולינה בו

אז מה היום בתפריט? 5 טיפים לשילוב הספירולינה בו - Algaecor  spirulina

למקרה שעברה בראשכם המחשבה: "מה אוכל לעשות על מנת להעניק לגוף שלי יותר?", דעו כי הגעתם אל המקום הנכון. והתשובה? לשלב בתפריט שלכם ספירולינה העשירה בחלבון, אומגה 6, ויטמינים וברזל. ואיך משלבים אותה? יש לנו כמה עצות קולינריות בשבילכם:


1.שלבו את הספירולינה בתפריט. ככה פשוט

ייתכן שאתם מרימים כעת גבה ותוהים לעצמכם: "זה הטיפ?", והתשובה היא שכן וכעת נסביר. גם אנשים המכירים בערכיה של הספירולינה ובתרומתה לגוף, לא בהכרח צורכים אותה במסגרת התפריט שלהם. ולמה הכוונה? הם אוכלים אותה "על הדרך" – לפני או אחרי הארוחות ולא ממש במהלכן. שילוב הספירולינה בתפריט צריך להישען על הטמעתה במאכלים האהובים שאתם כבר אוכלים. כלומר, האצה אינה אמורה להיות חיצונית לתפריט, אלא להיות חלק ממנו. לדוגמא: אתם אוכלים לארוחת בוקר קרקרים עם גבינה לבנה? הוסיפו לה ספירולינה והנה לכם ארוחת בוקר משודרגת שופעת יתרונות תזונתיים. 


2.לא מחממים ספירולינה ויש לכך סיבה טובה

אי אפשר שלא להיות "רותחים" על ספירולינה כשמתוודעים ליתרונותיה התזונתיים. ובכל זאת, אם תשאלו אותנו, המלצתנו היא שלא לחממם אותה או לשלבה במאכלים חמים, אלא אך ורק באלו הקרים. מדוע? משום שהמפגש עם החום פוגע בערכיה (וזו הסיבה שלא תמצאו מתכון לסלמון צלוי עם ספירולינה). בהנחה שישנו שפע של מאכלים שכבר נמצאים בתפריט שלכם, לא אמורה להיות לכם בעיה לשדרגם באמצעותה. אז איך נשמעים לכם יוגורט עם גרנולה וספירולינה וסלט פסטה קר עם ספירולינה?


3.מקפידים על שתיית מים? הקפידו גם על שתיית ספירולינה

חשבתם שתצטרכו בהכרח סכין ומזלג בכדי לצרוך ספירולינה? אז חשבתם. תשמחו לדעת (למקרה שאתם עדיין לא יודעים כמובן), כי ספירולינה היא אחת התוספות הבריאות והמזינות ביותר לשייקים. מיצים ירוקים, משקאות חלבון או משקאות פרי – הספירולינה תחמיא לכל אחד מהם ותעשיר את ערכם התזונתי. 


4.אזהרת שחיתות: שמרו על הספירולינה הטבעית "נקיה" 

אנחנו אמנם לא יודעים איך נראה התפריט היומי שלכם, אך רק יכולים לקוות שהוא מזין, עשיר והולם את הצרכים הפיסיים שלכם – מסך הקלוריות המומלץ ועד כמות החלבון לה גופכם זקוק. ומאחר שאנו מעמיקים בטיפים לשילוב הספירולינה בתפריט, חשוב לזכור: מומלץ לשדך את האצה החד תאית למזונות בריאים. ולמה הכוונה? במידה ש"משחיתים" אותה עם כמויות אדירות של שומן סוכר, הרי שכמעט שאין תכלית בצריכתה. שמרו עליה "נקיה" ושלבו אותה במאכלים בריאים. 


5.פנו מקום בתפריט למוצרי ספירולינה 

ומאחר שזרקנו מילה על מאכלי שחיתות, אנחנו לא יכולים שלא להזכיר את המאכל המזוהה ביותר עם הז'אנר: המבורגר. אז לא, אנחנו לא חוזרים בנו, אלא רק שמחים לבשר כי התפריט שלכם יוכל להיצבע בירוק ממוצרי ספירולינה. כאן אצלנו, תוכלו לרכוש קבב, שניצל והמבורגר מהצומח עם ספירולינה. התשובה לשאלתכם איך משלבים אותה בתפריט? בקלות!


אז באילו מוצרי ספירולינה אתם תעשירו את התפריט שלכם? לפרטים נוספים והזמנות, התקשרו – 1-801-227-272


מאמרים נוספים