ספירולינה לחיזוק המערכת החיסונית

ספירולינה לחיזוק המערכת החיסונית - Algaecor  spirulina

אנשים נבדלים זה מזה בהמון דברים – מהמראה החיצוני שלהם, דרך השקפותיהם ועד אמונתם הדתית. למרות השוני הרב, ישנו דבר אחד לו שותפים כל בני האדם בכל חמשת היבשות: הרצון ליהנות מבריאות טובה. אי אפשר לדבר על בריאות, מבלי להזכיר את "השריון" שבזכותו נמנעת פלישתם של חיידקים ונגיפים שעלולים לערער את הבריאות: מערכת החיסון. כידוע, ישנן המון דרכים לשימור חוזקה של המערכת וגם לשיפורה, כאשר חלקן יעילות ומומלצות יותר וחלקן קצת פחות.


בגדול, נטייתם של אנשים היא להישען ולהסתמך בעיקר על מה שטבעי, גם כשמדובר על מטרה ראויה וחשובה כדוגמת חיזוק המערכת החיסונית. מבינים לאן אנחנו חותרים? האצה החד תאית הנכללת ברשימה הסגורה והמכובדת של מזונות העל, עשויה לתרום גם לחיזוק המערכת שתרצו תמיד חזקה. ספירולינה לחיזוק המערכת החיסונית? בהחלט. 


אוכלים או שותים ספירולינה ומחזקים את המערכת החיסונית

חשיפה מתונה לשמש, מזון בריא ופעילות גופנית – אלו הם רק חלק מהדברים שעשויים לתרום לחיזוק המערכת החיסונית. אל האסטרטגיה שאתם כבר נוקטים בה (ואנחנו מקווים שיש לכם אחת כזאת), אתם מוזמנים להוסיף פעולה נוספת: שילוב ספירולינה לחיזוק המערכת החיסונית בתפריט היומי שלכם. מחקרים שונים מצאו קשר ישיר בין צריכת ספירולינה ובין עמידות הגוף בפני וירוסים שונים. גם במקרים בהם וירוסים הצליחו לחדור את מערכת החיסונית, האצה שכזכור הינה מזון על, עשויה להקל בכך שהמחלה והסימפטומים הנלווים לה יהיו פשוטים יותר. הספירולינה שאנו מציעים לכם טרייה, כשרה, טבעונית ונטולת גלוטן ולקטוז. ובקיצור? מתאימה פשוט לכולם – מקטנים ועד גדולים.


כל הסיבות לשלב ספירולינה בתפריט היומי

העובדה כי שמה של הספירולינה נקשר עם חיזוק מערכת החיסון, לבטח שכנעה אתכם לצרוך אותה. ובכל זאת, לפניכם יתרונות נוספים המצדיקים את מעמדה כ"מזון על":

* הערכים התזונתיים שלה לא פחות ממרגשים, ועם צריכתה תספקו לגופכם בוסט בריאות. האצה מכילה את כל הוויטמינים מקבוצת B, היא עשירה בחלבון, מינרלים וסידן ומהווה מקור לברזל זמין. בריאות כבר אמרנו? 

* כי היא טעימה! מבלי שטעמה היה עדין ומשתלב נפלא בשפע מאכלים, יתכן שהיא לא הייתה זוכה לפופולאריות ממנה היא נהנית כיום. השידוך שבין טעם נפלא לערכים מעולים = חווית צריכה מדהימה! 

* בנוסף לספירולינה הטרייה (100% ספירולינה), ישנם מוצרים בתוספת ספירולינה כדוגמת המבורגר, קבב ושניצל מן הצומח.

* בהקשר זה, נדגיש כי גם ילדים יכולים לצרוך אותה, ובאמצעותה ניתן להרגילם לתזונה מאוזנת ונכונה 

* הספירולינה נגישה! אולי בעבר היה קשה להשיג אותה, אך כיום לא רק שהיא מוגשת בבתי קפה ובדוכני משקאות, אלא שתוכלו לרכוש אותה בקליק מאיתנו. פנו מקום בפריזר שלכם לאצה שראויה בו למקום של כבוד. 


בשייק ירוק, בקערת בריאות עם פירות, במטבלים או בסלט – הספירולינה מחמיאה ומעשירה מגוון מאכלים! יש לכם שאלות נוספות בנושא ספירולינה לחיזוק המערכת החיסונית? נשמח להשיב לכם עליהן – 1-801-227-272


מאמרים נוספים