כך הפכה הספירולינה להיט בקרב ספורטאים

ספירולינה לספורטאים

במידה שאתם מגדירים עצמכם ספורטאים – כאלו שפעילים גופנית במסגרת מקצועית-תחרותית ושתזונתם מתבססת על תפריט מדוד וקבוע, תזדהו לבטח עם האמרה כי "ספורטאים נמצאים דרך קבע במרדף אחר החלבון". למקרה שטרם הגיעה לאוזניכם הבשורה על הספירולינה – מזון העל העשיר בחלבון, אנחנו מוכרחים להיות אלו שיבשרו לכם אותה.  


החלבון הוא ערך תזונתי החיוני לכל אדם, אך בעיקר לכם הספורטאים, שכן מעורבותו והשפעתו על בניית השרירים, ישירה. אז מה דעתכם על אספקת חלבונים חווייתית, טעימה, מגוונת וטבעית לגוף? היכנסו לקרוא על תרומתה של ספירולינה לספורטאים


מה יש בספירולינה שמלהיב כל כך ספורטאים?

ספורטאים רבים מספקים לגופם את החלבון על בסיס האסטרטגיה הבאה: מרבית החלבון מסופק על ידי תזונה טבעית (גבינות, ביצים, דגים וכיוצא בזה), ועוד חלק נוסף באמצעות תוספי תזונה שונים, משקאות חלבון וכן הלאה. למרות שפע המוצרים הזמינים כיום בשוק, ספורטאים שנחשפו לספירולינה נשבו בקסמה ובחרו לשלב דווקא אותה בתפריט. איך ניתן להסביר את זה?

כמות חלבון גבוהה מבלי שהייתה עשירה בחלבון, יתכן שספורטאים כלל לא היו מאמצים  אותה לליבם ותפריטם וזהו יתרונה המרכזי. דעו כי במנת ספירולינה במשקל 20 גרם יש כ-3 גרם חלבון. 

שפע אפשרויות צריכהשלא כמו מוצרי חלבון אחרים שניתן לצרוך בצורה אחת ספציפית  (לדוגמא: חטיף עשיר בחלבון), הספירולינה מעניקה גמישות קולינרית אדירה. באפשרותכם לשלב אותה במשקאות קרים, לתבל איתה סלטים ואפילו להכין איתה קינוחים קרים-בריאים. המשותף לכל המאכלים שתכינו? כמות החלבון הגבוהה. 

100% מוצר טבעי בשונה ממוצרי חלבון מעובדים שרובם מכילים סוכר ולא מעט קלוריות,  הספירולינה 100% טבעית. אם כבר לצרוך חלבון, אז שיהיה טרי ו"נקי" – ללא סוכר, ללא גלוטן ועם שפע ערכים תזונתיים. 


צפויים לצרוך ספירולינה לראשונה? שני דגשים חשובים

תכננו מחדש את אופן צריכת החלבון תזכורת: כל אדם זקוק לכמות חלבון משתנה ומדויקת,  הנקבעת בעיקר בהתאם למשקל הגוף. כלומר, תפריטכם הנוכחי בנוי כך שגופכם יקבל את כמות החלבון לה הוא זקוק בכל יום. מאחר שהספירולינה עשירה בחלבון, שילובה בתפריט בהכרח יצריך מכם לעשות בו שינויים: להוציא מאכלים מסוימים או להפחית את הכמות שלהם. המטרה: להימנע ממצב בו אתם צורכים כמות חלבון גבוה יותר מהמומלץ לכם. 

ספירולינה אוכלים קרה זה לא מקרי שלא מצאתם מתכון למרק ספירולינה או קיש ספירולינה. את מזון העל מומלץ לאכול קר, זאת בכדי למנוע פגיעה בערכים התזונתיים. הדרך הקלה ביותר לצרוך אותה היא בתוך גבינות, יוגורטים, מטבלים כדוגמת טחינה, סלטים טריים וכיוצא בזה.

בסלט אטריות הסובה או בכדור התמרים המתוק – הספירולינה מחמיאה למגוון מאכלים ומעשירה אותם בערכים נפלאים.

מעוניינים להתייעץ איתנו לגבי מארזים בגודל מומלץ, מוצרי ספירולינה והנחיות לצריכתה? התקשרו כעת ונשמח לסייע. ולמקרה שזה עדיין לא היה ברור: המרדף אחר החלבון האיכותי והטבעי? תם! – 1-801-227-272