ספירולינה טריה כמה עובדות שלא ידעתם על האצה הירוקה

ספירולינה טריה כמה עובדות שלא ידעתם על האצה הירוקה - Algaecor  spirulina

ספירולינה היא אצה או בעצם מיקרו אצה חד תאית - להבדיל מאצה רב תאית כמו אצת סושי אשר ניתן להבחין בה במראה עיניים במים ללא עזרים, את הספירולינה לא ניתן לראות ללא מיקרוסקופ ובעצם מה שניתן להבחין זה במים בצבע הירוק הואפייני כל כך לאצה.

שמה המדעי של אצת הספירולינה הוא  cyanobacteria שזוהי בעצם אצה כחולית או אם נדייק בעצם בקטריה מה שהופך את הספירולינה לאחד האורגניזמים הוותיקים והשרידים ביותר בעולם.

אצת הספירולינה היא אחת האצות העתיקות ביותר והיא מוכרת לעולם כבר מאות שנים, מעבר לכך היא כנראה אחת האצות הנחקרות ביותר מבחינת המדע כאשר נעשו לאורך השנים אלפי מחקרים על האצה עצמה ותכולתה.

אלגימור היא החברה היחידה נכון להיום בעולם אשר מייצרת food grade level ספירולינה טריה,כלומר מוצר סיסטמטי עם ערכים תואמים מבחינה תזונתית בכל קציר עם האישורים הנדרשים לייצור מזון בארץ, באירופה ובארה"ב ומפעל אשר עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת הטכנולוגיה והיכולות ייצור

הספירולינה הטריה שלנו היא מזן קדרון ובעלת ערכים תזונתיים אשר מקדמים אורח חיים בריא.

צריכת ספירולינה כמקור מזון טרי ולא כתוסף תזונה אבקתי מאפשרת ליהנות מהמגוון המלא והרחב של הערכים התזונתיים אשר הספירולינה הטריה שלנו מכילה: חלבונים, ויטמינים ומינרלים, חומצות אמינו ונוגדי חמצון.


מאמרים נוספים