ספירולינה כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים אחת

כל יצרן ומשווק ספירולינה, נדרש לעמוד בתנאים מחמירים במטרה להבטיח חווית צריכה מועילה ובריאה. ולכן, לפני שאתם רוכשים את האצה החד תאית ומוכרים אותה הלאה ללקוחותיכם, הבטיחו כי הספק יכול להתחייב בפניכם על הדברים הבאים: 


רישיון יצרן מטעם "משרד הבריאות"

לפני הכל, ודאו כי ברשות הספק רישיון יצרן. האישור הרשמי המונפק על ידי "משרד הבריאות" הישראלי מבטיח כי המוצר נקי מחיידקים, חומרי הדברה, מתכות כבדות ורעלנים נוספים. זהו "תו איכות" בסיסי המהווה תנאי סף להתקשרות עם הספק. 


חבות מוצר

אתם רוכשים את הספירולינה באמונה שלמה כי נמכר לכם מוצר איכותי ובטוח לשימוש. עם זאת, מה קורה במקרים בהם לקוח מגיש תביעה בטענה שהמוצר פגום וגרם לו לנזק? כאן נכנסת לתמונה פוליסת חבות מוצר. רכשו את הספירולינה אך ורק מספק המבוטח בפוליסה הספציפית. אחרת? אתם עלולים להיות אלו שישאו באחריות.


תקנים

ישנו מנעד רחב של תווי תקן – חלקם מחמירים, חלקם פחות וחלקם מקלים. תנו עדיפות לספק ספירולינה המתגאה בתווי תקן מחמירים, בדגש על אלו האמריקאיים והאירופים כדוגמת HACCP , FSSC 22000, ISO.


כשרות

ספירולינה כשרה מאפשרת לכם לפנות לקהל רחב יותר, ומכאן שישנו יתרון מובהק לרכישתה. במסגרת הפיקוח הקפדני, ניתן דגש רב גם לסביבת גידול האצה. בין היתר, מבוצעות בדיקות מיקרוסקופיות שנועדו לשלול הימצאות מזיקים באצה. מכאן, שהספירולינה הכשרה עדיפה על פני אלו שלא. 

 

תנאי גידול

הידעתם? ספירולינה גדלה בבריכות מים מתוקים הדורשות בפיקוח ובקרה. המטרה: להבטיח מעל לכל ספק כי סביבת הגידול נקייה מרעלים. הודות לבקרה השוטפת, ניתן להבטיח כי הצרכן ייהנה משפע התועלות והאיכויות של הספירולינה, לרבות ספיגת רעלים מהגוף. על ספק האצה להתחייב בפניכם על הדברים הבאים:

  • מי הגידול של הספירולינה ראויים לשתייה ואף טוהרו יותר על ידי אוסמוזה הפוכה
  • המינרלים שמוסיפים לבריכות הגידול נקיים ומתאימים לתעשיית המזון
  • נשלל כל חשש להימצאותם של חומרים מסוכנים כדוגמת דיוקסינים

חברת "סימפלי גוד" מחויבת ללקוחותיה ומתחייבת על תנאי גידול אופטימליים, היצמדות לתקנות "משרד הבריאות", חידוש פוליסות הביטוח הנדרשות והקפדה על התקנים המחמירים ביותר בכל שלב בשרשרת הייצור והאספקה. 

אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה!