האצת סיבולת לרוכבי אופניים

האצת סיבולת לרוכבי אופניים - SimpliiGood - ספירולינה

ספורטאים הם תמיד פורצי הדרך לציבור הרחב בכל מה שקשור לתזונה בריאה ובמיוחד לכל מה שקשור במזונות על – Superfoods. ככל שפעילות הספורט מצריכה יותר אנרגיה כך הספורטאי יזדקק למוצרי מזון עשירים ואיכותיים על מנת לספק לגופו את כל הערכים התזונתיים הדרושים – פעילות הספורט המאומצת כמו זו של ספורטאים אתלטיים, מצריכה את הגוף לעשות שימוש במאגרי מזון כדי לספק את האנרגיה הרבה הדרושה לקיום הפעילות הגופנית.

בקצרה איך הספירולינה תסייע לך...

שילוב ספירולינה כחלק מהתפריט היומי מאפשר לספורטאים לקבל הרבה יותר במהלך האימון, להשיג תוצאות טובות יותר בביצועים, להתאושש מהר יותר ובצורה מלאה מכל אימון, ולמנוע נזקים שונים.

במהלך רכיבה ממושכת צריכת החמצן של הגוף גדלה בצורה משמעותית. כתוצאה מכך ישנה עלייה בקצב ההתחמצנות, תהליך זה גורם נזק למבנה התא ולעייפות השרירים. צריכת ספירולינה מאפשרת לבצע פעילות גופנית מאומצת תוך הפחתת נזק הנגרם לשריר, זאת הודות לנוגדי החמצון הקיימים בה.

לא הרבה יודעים את זה אבל ספורטאי על הצורכים ספירולינה טרייה זוכים לנצל את מלוא היכולות שלהם בכדי לזכות בגוף חזק, בריא וחיוני. הספירולינה הטרייה מסייעת באופן מיידי בשיפור ההישגים הספורטיביים ובבניית סיבולת גבוהה מאוד בייחוד רוכבי אופניים והרצים למרחקים ארוכים.


רוצים להשיג תוצאות טובות יותר? מעוניינים להמנע מפציעות מיותרות? 

הזמינו כבר עכשיו ספירולינה איכותית של Simpliigood:

מחיר הכרות לזמן מוגבל!

00שעות
00דקות
00שניות

✔ ספירולינה Simpliigood היא 100% טבעית ללא כל תוספים.

✔ הספירולינה שלנו גדלה, נקצרת ונארזת בישראל לפי התקן הבינלאומי.

✔ הספירולינה שלנו כשרה בהשגחת הבד"ץ הועדה החרדית ירושלים


היתרון של מזונות העל הוא בריכוז הערכים התזונתיים הגבוה שלהם לעומת מזונות אחרים – הצורך של ספורטאים בכלל ואתלטיים בפרט, להזין את הגוף במהלך הפעילות הגופנית כדי לספק לגוף את הרכיבים הנחוצים באופן מידי, מזונות העל מאפשרים צריכה של ערכים תזונתיים איכותיים בריכוז גבוה בזמן קצר ובנוסף, תהליך הספיגה המהיר שלהם בגוף מאפשר למערכות הגוף המאומצות לקבל את האספקה המיידית של אבות המזון הדרושים בלי לבזבז אנרגיה נוספת גדולה על תהליך עיקול ארוך ולפנות אנרגיה לפעילות הגופנית.

דוגמא למזון על כזה היא ספירולינה טרייה – הספירולינה היא אצה כחולה ירוקה הגדלה בבריכות מיים. בגידול מבוקר וקפדני שלה במים מועשרים במינרלים, בטמפרטורה מיטבית, היא צוברת כמות אדירה של רכיבים תזונתיים איכותיים, והופכת למזון הצפוף ביותר המכיל כמויות אדירות של ערכים תזונתיים זמינים.

תרומת הויטמינים של הספירולינה הטרייה לאתלטיים
בספירולינה כמות גדולה של ויטמינים מסוג A,B1.B2. B3, B6. C, E, K   שכוללים כמות גדולה של נוגדי חמצון המסייעים במלחמה של הגוף הרדיקליים החופשיים שמזיקים לגוף וגורמים למחלות ולהאטה של צמיחת התאים בגוף. 
הוויטמינים חיוניים לשמירה על תהליכי הצמיחה התקינים של הגוף שמירה על רמות אנרגיה זמינות והגנה על הגוף מפני מחלות ודלקות. 

תרומת המינרלים של הספירולינה הטרייה לאתלטיים
בנוסף לויטמינים, בספירולינה הטרייה שפע של מינרלים שבראשם ברזל שנחוץ לכל בני האדם אך לספורטאי סיבולת באופן מיוחד מכיוון שהפעילות הספורטיבית גורמת לאובדן של ברזל. חוסר כזה גם אם לא גורם לאנמיה יגרום לעייפות ויפריע לתפקודי השרירים ויגביל את יכולת התנועה שלהם. 

המשמעות לפעילות ספורטיבית, במיוחד של אתלטיים היא סיכון לקיוםהפעילות הספורטיבית ופגיעה בגוף. בנוסף לברזל בספירולינה הטרייה מינרלים נוספים כמו אבץ, מגנזיום, קלציום ועוד החיוניים לתפקוד תקין של הגוף ולשמירה על פעילות זרימת הדם התקינה ושמירה על מבנה העצמות וחוזקם.

תרומת החלבונים של הספירולינה הטרייה לאתלטיים
בנוסף לברזל ולוויטמינים המשמעותיים היתרון הגדול ביותר של הספירולינה הטרייה הוא בכמות החלבונים השלמים (70%) הכוללים את כל חומצות האמינו ואיכות הספיגה שלהם בגוף. לחלבונים חשיבות גדולה בבניית רקמות השרירים בגוף ותיקונן. 

22% ממסת השריר מורכבת מחלבונים. הסיבה לכך היא הצריכה הגבוהה של פי שניים יותר חלבונים בשריר מאשר ברקמות גוף אחרות. הגוף מאבד חלבונים דרך העור בתהליך הזעה וגם כתוצאה מאיבוד דם. מכאן שבפעילות ספורטיבית מאומצת ככל שההזעה גדלה כך גובר איבוד החלבונים בגוף. 

זו הסיבה שארגוני הבריאות ממליצים צריכה גדולה יותר של חלבון לכל משקל גוף לספורטאים מאנשים רגילים. 1.42 גרם לכל ק"ג  גוף לספורטאים אתלטיים לעומת 0.8 גרם לק"ג גוף של אנשים רגילים.
במהלך אימון גופני נוצר נזק שרירי אותו יש לתקן באמצעות בניה של השריר בצורה טובה יותר לקראת האימון הבא. החלבונים השלמים שנצרוך לפני אחרי ובמהלך האימון ישפיעו על תהליך הבנייה של השרירים ויאפשרו לספורטאים לקיים את הפעילות הספורטיבית המאומצת בהצלחה.

 מחקרים רבים מראים כי קיימת חשיבות רבה לפיזור כמות החלבונים על פני מספר ארוחות לאורך היום לעומת העמסת חלבונים מרובה במהלך האימון עצמו. לכן ספורטאים רבים מקפידים על צריכה של מזונות עשירים בוויטמינים ובחלבונים בשייקים בריאים בבוקר, בצהריים ובמהלך האימון או מיד לאחריו.  צריכה של חלבונים מהירים, שיכולים להיספג בגוף במהירות ולהיות זמינים לניצול טוב של הגוף, במהלך האימון, תעניק לגוף אספקה זמינה ואיכותית של חלבונים שלמים ומהירים, בנוסף לויטמינים, המינרלים והשומנים הטובים. 

ואלה יתרמו להגברת האנרגיה, הסיבולת ויצירת איזון במערכת הדם העיקול, החיסון יסייעו למניעת הצטננות, יאזנו את הסוכר, הרחקת רעלים ויסייעו בוויסות החומציות הפנימית בגוף.

דוגמאות לשימוש בספירולינה הטרייה באתלטיים
בסין קיימת חוות ספירולינה ייעודית רק עבור הספורטאים האולימפיים שלה. מספר קבוצות עילית גדולות (למשל מכון קרנגי, הבנק העולמי, FAO) תמכו והמליצו על הספירולינה הטרייה כמזון הצפוף האיכותי ביותר מבחינה תזונתית בעולם. 
אחד הספורטאים הראשונים שקשרו הצלחה לאצות-העל הוא לי אוונס  האמריקאי- מדליסט הזהב 4 פעמים ובעל 4 שיאי העולם בריצת 400 מטרים, אמר כי "שימוש בספירולינה שיפר את האימונים שלי, העניק לי מהירות ושיפר את הסיבולת שלי. כל אלה הביאו לזמנים יותר מהירים שלי."

לוחמי איגרוף כגון מק דנציג, ג'ייק שילדס או ילקס ג'יימס וטימותי ברדלי .  רוכבי אופניים כמו דייב זבריסקי ובן בוסטרום . טריאתלטים כמו כנון רנדן ,ברנדון ברזייר, הילרי יסקאיה והאולטרא מרתוניסט המיוחד סקוט יורק מעידים כי החליפו את הסטייק החלב הביצים ותוספים של מי גבינה בחלבונים ממקור צמחי כמו  ספירולינה טרייה, קטניות כמו שעועית, עדשים, חומוס, שקדים,אגוזים, זרעי קנביס , קינואה  תרד וברוקולי.

 - לספירולינה יש 3900% יותר בטא-קרוטן מאשר גזר
 - לספירולינה 2300% יותר ברזל מאשר תרד
 - בספירולינה 300% יותר סידן מחלב מלא
 - לספירולינה יש 375% יותר חלבון מטופו ו -200% יותר מבשר
 - לשלושה גרם של ספירולינה פעילות רבה יותר נוגדת חמצון ואנטי דלקתית מחמש מנות ירקות בהשוואה לרמות הפיטונוטריינט, ספירולינה חזקה פי 31 מאשר אוכמניות, פי 60 חזקה יותר מתרד ופי 700 יותר חזקה מתפוחים!

(כל המספרים הללו מגיעים ממחקר תזונה ספירולינה שנערך בשנת 2006 על ידי מורדה K, Capelli B, Cysewski ד"ר GR: Spirulina, Nature's Superfood, Cyanotech Corporation 2006).

רוכביאופניים שצורכים את הספירולינה שלנו:



מאמרים נוספים