זמן שופינג: טיפים לרכישת ספירולינה

זמן שופינג: טיפים לרכישת ספירולינה - SimpliiGood - ספירולינה

אתם מחפשים בעיניכם "אור ירוק" שיאשר לכם כי אתם נמצאים במקום ראוי לרכוש ממנו ספירולינה? אנחנו ב-SIMPLIIGOOD שמחים לשתף אתכם במדריך קצרצר לקניית ספירולינה אונליין. אז לשנייה לפני שאתם נשענים לאחור עם שייק ירוק בידכם: מה חשוב לבדוק, על מה כדאי שלא להתפשר ואיך תוכלו לחסוך לא מעט כסף? יוצאים לדרך!


1.ספירולינה טרייה המחולקת למנות הגשה

לחתוך חתיכה קטנה מגוש ספירולינה, לשקול אותה ורק אז לאכול? זו אופציה. עם זאת, אנחנו לא מאמינם רק במוצר מצוין, אלא גם בחוויית צריכה מצוינת! הספירולינה שלנו מחולקת למנות קטנות של כל -20 גרם, כך שלא תצטרכו להטריח את עצמכם בדבר שאינו צריכת הספירולינה. כמו כן, את הספירולינה מומלץ לצרוך בסמוך להוצאתה מהמקפיא, כך שבכל מקרה רצוי לרכוש אותה ממקום שמספק מנות מדודות המאפשרות צריכת מיידית באפס התעסקות. 


2.ספירולינה במארז חיסכון (כן, יש כזה דבר!)

לא רק לכם היא חשובה, אלא גם לנו: הבריאות שלכם! ומדוע אנו מציינים זאת? משום שאנחנו מציעים לרכישה מארזי ספירולינה גדולים שיאפשרו לכם לצרוך אותה לעתים קרובות ובעלות כספית נוחה יותר. לנוחיותכם, מארזי 30 יחידות, 60 יחידות, 90 יחידות ו-120 יחידות. עקבו אחר המבצעים המשתלמים שלנו המוצים עבור המארזים הגדולים. כשם שעל בריאותכם אין בכוונתכם להתפשר, כך גם אינכם צריכים להתפשר על מחיר נוח. 


ואם כבר עסקנו במארזי ספירולינה, אנחנו לא יכולים שלא להזכיר את מוצרי הספירולינה הנוספים. אצלנו תוכלו למצוא ארטיקים מבוססי ספירולינה, מיקס פירות עם ספירולינה להכנת משקאות, ואפילו שניצל, קבב והמבורגר מהצומח על בסיס ספירולינה. 


3.רוכשים ספירולינה אונליין? אתם ראויים לשירות לקוחות מעולה!

אנחנו יודעים: המון חנויות אינטרנטיות מציעות שירות לקוחות אך ורק באונליין (צ'ט, מייל וכדומה). ואנחנו? תמיד (אבל תמיד!) שמחים לשמוע את לקוחותינו. אנו זמינים לכם בכל שאלה או התייעצות – לפני, במהלך או אחרי רכישת הספירולינה. לא בטוחים איזה מארז מתאים להרכב המשפחתי שלכם, אם ניתן לצרוך את האצה במהלך ההיריון ואיך כדאי לאחסנה? מחלקת שירות הלקוחות שלנו פועלת חמישה ימים בשבוע – החל מהשעה 08:00 ועד 18:00. אל תהססו לפנות אלינו! 


4.לא יכולים לחכות להכין שייק ירוק? כמה מילים על תנאי האספקה

ספירולינה המחולקת למנות הגשה, מארזי חיסכון ושירות מעולה – כל אלו יתרמו לעיצוב חווית ספירולינה מושלמת עבורכם! ובכל זאת, אנו מאמינים כי ישנו דבר נוסף שראוי להעמיק בו: תנאי האספקה. אנחנו נשמח לספק לכם את מזון העל – ספירולינה, בשתי דרכים שונות:

* משלוח עד פתח הבית

* איסוף עצמי על ידיכם 

* הבחירה? אך ורק שלכם!


אז מה אתם עשיתם היום בכדי להבטיח עבורכם יום ירוק? מלאו את הפריזר בספירולינה ואת גופכם ביתרונותיה התזונתיים! לפרטים נוספים, צרו איתנו קשר כעת – 1-801-227-272

את המתכון הכינה איריס גרינשפון מומחית בשינוי הרגלים לאורח חיים בריא לילדים ומשפחות


מאמרים נוספים