ספירולינה לירידה במשקל

ספירולינה לירידה במשקל - SimpliiGood - ספירולינה

מה אם היו אומרים לכם שישנה אצה – סופר פוד, שצריכתה באופן מבוקר תסייע לכם במאמצכם לרדת במשקל? ככל הנראה, הייתם שמחים לשמוע עליה, לטעום אותה ולצרפה לתפריט שלכם. במידה שטרם יצא לכם להכיר אותה, אנחנו שמחים להיות אלו שיהיו חתומים על השידוך: ספירולינה לירידה במשקל!

אמרתם אורח חיים בריא? אמרתם ספירולינה! 

ב-2022, דיאטנים ואלו הרוצים לרדת במשקל, בוחרים ב"אורח חיים בריא" על פני דיאטות מהירות. זה לא שבאמצעות דיאטות לא ניתן לרדת במשקל, אלא שעם תפריטיהן לא ניתן להתמיד זמן רב. התוצאה? לא רק שלא מצליחים לשמור על המשקל, אלא שגם עולים את כל מה שיורדים. הסיבה? אין מענה בדמות תפריט המתאים ליום שאחרי ההגעה למשקל היעד. 

לעומת זאת, תפריטי ירידה במשקל הנשענים על תפישת "אורח חיים בריא", שמים את הדגש על ירידה הדרגתית במשקל, שמקורה במזון משביע ובריא (!).ומדוע אנחנו מספרים לכם את כל זה? ספירולינה לירידה במשקל, ראויה למקום של כבוד בתפריט אורח החיים הבריא שלכם! מעבר ליתרונות המובהקים שיש לה בכל הקשור לירידה במשקל (כבר נרחיב אודותיהם), הרי שהערכים התזונתיים שלה יעשירו את גופכם בבריאות! אז באילו ערכים תזינו את גופכם עם צריכת ספירולינה במשקל 20 גרם?

  • 3 גרם חלבון
  • 55 מ"ג אומגה 3
  • 84 מ"ג אומגה 6
  • 0.48 גרם סיבים תזונתיים
  • 1.8 מ"ג ויטמין A ועוד...

ספירולינה לירידה במשקל? כן!

הערכים התזונתיים המרשימים של הספירולינה, מספיקים בכדי לשכנע אתכם לצרוך אותה. עם זאת, ישנה בשורה גם עבור אלו מכם הכמהים לרדת במשקל: ספירולינה מסייעת בירידה במשקל! צריכה קבועה של ספירולינה – בתדירות ובכמות היומית המומלצות, תורמת לתחושת שובע ומשפרת את קצב חילוף החומרים. תחושת השובע יוצרת אפקט כפול: מצד אחד מונעת את הצורך בנשנושים, ומצד שני מבטיחה כי הארוחות הבאות שתאכלו יהיו קטנות יותר. 

חשוב לדעת: צריכת הספירולינה לא תורמת רק לירידה במשקל, אלא גם לחיזוק המערכת החיסונית, רמות גבוהות של אנרגיה ואפילו בסילוק רעלים מהגוף. 

"אילו מוצרי ספירולינה מומלצים לירידה במשקל?"

מוטיבציית צריכת הספירולינה עבורכם היא ירידה במשקל? במידה שכן, אנו ממליצים לכם על המוצרים הבאים:

  • מארז של ספירולינה אותה תוכלו לשלב במגוון רחב של מאכלים! לדוגמא: גבינות רזות, סלטים קרים מירקות וקטניות, יוגורטים, משקאות ירוקים וכן הלאה. המארזים שלנו מגיעים בגדלים שונים, הנבדלים זה מזה במספר יחידות הספירולינה – בין 30 ל-120.
  • אמרתם אורח חיים בריא? אמרתם קרקר ספירולינה ופשתן! מיותר לציין מדוע הלחמים מהקמח הלבן אינם מומלצים (קל וחומר שבתקופה בה אתם רוצים לרדת במשקל). הקרקרים לעומת זאת עשויים ממרכיבים איכותיים לרבות פשתן, שיבולת שועל, כוסמין וכמובן – ספירולינה!

למידע נוסף אודות ספירולינה לירידה במשקל והזמנות, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה – 1-801-227-272


מאמרים נוספים