איך מהפכת תחליפי הבשר משפיעה על התזונה שלנו?

איך מהפכת תחליפי הבשר משפיעה על התזונה שלנו? - SimpliiGood - ספירולינה

הטבעוניים שביניכם יוכלו להעיד כי תחליפי הבשר של היום, הם לא תחליפי הבשר של פעם. רק עד לפני כמה שנים, תפריט טבעוני היה ניתן למצוא אך ורק במסעדות טבעוניות, ותחליפים המבוססים על מרכיבים מן הצומח רק בחנויות טבע.


ב-2022, המודעות לתזונה הטבעונית בשיאה, והיצרנים מגיבים לביקוש הגבוה עם שלל תחליפים! כפי שאתם כבר בטח יודעים: חלקם טובים יותר וחלקם לא טובים בכלל. מהפכת תחליפי הבשר מבורכת, והתקווה הגדולה היא שיותר ויותר אנשים יפחיתו את צריכת הבשר ביום ובשנה.  


אז רגע לפני שאתם ממלאים את המקפיא בתחליפי בשר, דעו לקראת מה אתם "אוכלים". רמז: הספירולינה צפויה לתת כאן הופעת אורח!


מראה זהה, מרכיבים שונים: ממה עשויים התחליפים?

אז מה זה בעצם תחליף בשר? מוצר ששואף להידמות בטעם ובמראה למנות בשריות. הדוגמא הקלאסית: המבורגר. כיום שולטות בשוק כמה חברות, כאשר מוצריהן עשויים מחלבון חיטה, חלבון אפונה וגם ממגוון קטניות וירקות. המקררים בסופרים גדושים כמובן במוצרים נוספים כדוגמת נקניקיות, שווארמה, קבבים, קציצות ואפילו בשר טחון מן הצומח. קריאת שורות אלו מספיקה בכדי לעורר בכם תיאבון? אנחנו יכולים להבין אתכם, אך לנו חשוב שאתם תבינו ותדעו מה באמת נכנס לגופכם...


תזונתכם מבוססת על תחליפי בשר? היו ערניים לדברים הבאים

יתכן שהכותרת מעט מבהילה אתכם, אך מטרתנו הפוכה והיא לעורר בכם מודעות למען בריאותכם. ועל מה אנחנו מדברים? מוצרים רבים משווקים כ"תחליף מושלם למנות הבשר", אך חשוב לזכור כי ה"מושלם" מוגדר בעיקר לפי המראה, המרקם והטעם. כלומר, התחליף אינו שווה ערך בערכיו התזונתיים לדבר האמיתי - בשר, ואת זה חשוב שתזכרו. אם לא די בכך, לא מעט מוצרים בקטגוריה זו מסומנים במדבקות האדומות (כמויות גבוהות של שומן, מלח וסוכר), כאשר הערך הקלורי שלהם גבוה מאד. 


מכאן, שמצד אחד מהפכת תחליפי הבשר עושה המון דברים טובים (מודעות לסבלם של בעלי החיים, הפחתת צריכת בשר, meatless Monday וכיוצא בזה), אך מצד שני מוצרים רבים רחוקים מלהיות בריאים. ועכשיו: הפתעה! 


הבשורה המשמחת: ישנם תחליפי בשר בריאים עם חלבון ו-b12! 

במידה שאינכם צורכים מזון מן החי אתם כבר בטח יודעים: קשה עד בלתי אפשרי למצוא את ויטמין בי 12 במזונות מן הצומח. ובכל זאת, לנו יש הפתעה טעימה, בריאה ומשמחת עבורכם: בספירולינה – האצה בעלת המעמד "מזון על", יש b12. ומדוע אנו מציינים זאת? משום שכאן אצלנו תוכלו לרכוש מוצרי תחליפי בשר – בורגר, קבב ושניצל עם ספירולינה! ובמוצרים שיש בהם ספירולינה? גם יש ויטמין b12! וזה לא הכל: ספירולינה עשירה גם בחלבון, כך שאתם זוכים לתחליף ראוי, מזין ובריא! 


לפרטים נוספים אודות מגוון מוצרינו או ייעוץ מקצועי באשר לצריכה מאוזנת ובריאה, התקשרו – 1-801-227-272


מאמרים נוספים