חיזוק השיער ומניעת נשירה בעזרת אצת ספירולינה

חיזוק השיער ומניעת נשירה בעזרת אצת ספירולינה - SimpliiGood - ספירולינה

שינויים פיזיולוגיים שאנחנו עוברים יכולים להתבטא גם בנשירת שיער. ישנם מצבים שבהם נשירת השיער תתקיים כחלק מתופעות הלוואי של תרופות או שינויים הורמונליים בלידה /הנקה. אך לרוב נשירת שיער תצביע על חוסרים של ערכים תזונתיים מסוג ויטמינים /מינרליים וכמובן יכולה לנבוע גם ממצבי מתח וחרדה. 


בעוד אצל גברים נשירת השיער עשויה להיות מושפעת מתהליך התבגרות אצל נשים נשירת שיער לא תלויה בגיל ויכולה לנבוע מכל הסיבות שצויינו למעלה בגילאי שונים ובתקופות שונות של החיים מילדות ועד זקנה.

בקצרה איך הספירולינה תסייע לך...

איכות השומנים בגוף קובעת במידה משמעותית את רמת איכות השיער. לכן, חומצות שומן חשובות מאוד לשיער, מאחר שהן מזינות את השיער ומסייעות לגמישותו, חוזקו ומראהו. ספירולינה מכילה חומצות שומן ובהן חומצת GLA

השיער זקוק לויטמינים שונים

ספירולינה מכילה, בין השאר, כמות גדולה של ויטמין A (בטא-קרוטן) ויטמין E וויטמין B12, שהם מהויטמינים החיוניים בכל הקשור לבריאות השיער ומניעת תופעת  ההתקרחות.

השיער מורכב מאחוז גבוה של חלבון (קרטין). ספירולינה מעלה את רמת החלבון בזכות הפרופיל התזונתי העשיר שלה, ונספגת בגוף באופן אופטימאלי.


רוצים לשמור על בריאות השיער ולטפל בהתקרחות? 

הזמינו כבר עכשיו ספירולינה איכותית של Simpliigood:

מחיר היכרות לזמן מוגבל!

00שעות
00דקות
00שניות

✔ ספירולינה Simpliigood היא 100% טבעית ללא כל תוספים.

✔ הספירולינה שלנו גדלה, נקצרת ונארזת בישראל לפי התקן הבינלאומי.

✔ הספירולינה שלנו כשרה בהשגחת הבד"ץ הועדה החרדית ירושלים


איך ספירולינה טרייה יכולה לסייע במניעת נשירת שיער?

ספירולינה היא מיקרו אצה כחולה ירוקה הגדלה במיים מועשרים במינרליים. כמות הערכים התזונתיים שהיא מכילה עצומה ולא לחינם היא נחשבת למזון על. ב20 גרם ספירולינה טרייה שניתן להוסיף לשייק בבוקר ניתן לספק לגוף וויטמינים חיוניים מקבוצות A, B1,B2.B3,B6,C,E ומינרליים חיוניים כמו ברזל שהוא אחד מהרכיבים המשמעותיים ביותר בחסרונו על תפקוד כללי בגוף (אנמיה וכד) וגם בהשפעה על צמיחה טובה של השיער. 


ב20 גרם ספירולינה טרייה יש 16 גרם ברזל כמות המומלצת לצריכה יומית שיכולה ליתר את הצורך בצריכת תוסף ברזל, בנוסף בספירולינה הטרייה יש גם אבץ, קלציום, מגנזיום, סלניום וכד. לכל אלו מתווספים חלבונים מלאים שכוללים את 8 חומצות האמינו ובהם גם אומגה 3 שלה השפעה ישירה על צמיחה תקנית של השיער. 


בספירולינה הטרייה גם שומנים טובים שמסייעים לשמירה על גמישות וברק והיא דלה מאוד בקלוריות- ב20 גרם ספירולינה טרייה יש רק 16 קלוריות!היתרון הנוסף והמשמעותי ביותר של הספירולינה הטרייה בנוסף לשלל הערכים התזונתיים שמנינו היא האיכות הגבוהה מאוד של הספיגה שלהם בגוף. 


היכולת של הגוף לספוג במהירות וביעילות את הרכיבים הנחוצים לו ולהעביר אותם לאיברים הדרושים מזרזת את ההשפעה שלהם על המערכות בגוף ומאפשרת לגוף לחסוך באנרגיה חשובה מה שמוסיף ערנות וחיוניות לעור, לשיער ולהרגשה הכללת.חשוב להקפיד על אכילה מאוזנת ובמיוחד אם מדובר בתפריט טבעוני /צמחוני להשלים את החוסרים מן הצומח או מתוספים. לשים לב לא לצרוך מזונות בעלי כמויות גדולות של כולסטרול מפני שרמה גבוהה שלו תגביר את ההורמונים בגוף שיכולים לגרום להחמרה של נשירת השיער. 


 חומצה אורטו-סליצילית: נקראת גם סיליקה ונחשבת כחומר שיש לו חלק חשוב בתהליך יצירת השיער, הציפורניים והעור, וחשוב להקפיד על אספקתו לגוף..


איך יודעים שמדובר בנשירת שיער חשודה?

כשמדברים על נשירת שיער הכוונה היא לא שמעט שיער שנתפס במברשת השיער בזמן הסירוק. נשירת שיער מסוימת היא חלק מתהליך טבעי של צמיחה והתחדשות של השיער. אך כשבזמן חפיפה קבוצת שיערות נשארת ביד או ששערות נשארות על הכרית אחרי שנת הלילה – אז יתכן ומדובר בנשירת שיער שדורשת התייחסות.


אך כדי להיות בטוחה שאכן מדובר בנשירת שיער כדאי לבקש מרופא המשפחה בדיקות דם שיאתרו חוסרים תזונתיים ותפקוד של בלוטות התריס.


למרות מיתוסים בנוגע לחפיפה יום יומית כגורם תורם לנשירת שיער כמו גם צביעת שיער או שימוש בחינה- האמת היא שכל אלו כלל לא משפיעים על תהליך של נשירה ואפילו תורמים להשבחת השיער. 


מה שכן מזיק לשיער הם שימוש רב במכשור "מגהץ" לשיער או בפן עוצמתי שחומם הרב והצורך להצמיד אותם לקרקפת עשויים לפגוע בראשי השיער ובגוף לגרום לשבירת השיער ולהביא גם לנשירה. 


גם חבישת כובע צמוד לראש לאורך זמן יכולה לתרום לנשירה בשל החיכוך הרב עם הקרקפת ועצירת הדם בראש- במידה ומדובר בכובע צמוד והדוק (פיאות של שחקנים וכד').


איך תזונה משפיעה על נשירת שיער?

דיאטות למיניהן או אכילה לא מאוזנת של מזון יגרמו לחוסרים של ערכים תזונתיים שחיוניים מאוד לתפקוד התקין של הגוף. צמיחת שיער תקינה היא פועל יוצא של רמה מספקת של ויטמינים ומינרלים בדם. 


כאשר בגוף קיים חוסר הוא ימלא אותו ממאגרים בגוף אך כשאלו מתדלדלים הרכיבים ששומרים על השיער חזק בריא וזוהר ייעלמו והשיער ישבר יתייבש וידלדל.


שמירה על תזונה בריאה ותפריט יומי מאוזן שכולל פירות וירקות מ5 צבעים, דגנים מלאים, חלבונים שלמים שכוללים את כל 8 חומצות האמינו החיוניות ושומנים טובים בכמות ובאיכות יסייעו לשמירה על עובי השיער וגם על המראה שלו לאורך זמן.


את הרכיבים התזונתיים חשוב לספק לגוף בעיקר מהמזון הקבוע אך גם להסתייע בתוספים ותכשירים המכילים רכיבים חיוניים לחיזוק השיער העור והציפורניים שמושפעים רבות גם מהסביבה החיצונית.


אחד מרכיבי המזון החיוניים מאוד לשמירה על שיער בריא ולסייע במניעת נשירת שיער וכן גם תחלואים נוספים הוא ספירולינה טרייה.


מה עוד כדאי לעשות?
לאחר החפיפה, לייבש את השיער בטפיחות בעזרת מגבת, או להניח לו להתייבש בצורה טבעית, ללא שימוש בפן. 

לסרק את השיער בזהירות ובתנועות עדינות במסרק עם רווחים עבים ושיניים רחבות. 

לנסות להימנע ממשיכת השיער, גלגול סביב האצבעות ושאר משחקי שיער שיכולים להחליש אותולשמור על השיער: צביעה, סלסול או החלקה כשלעצמם לא גורמים לנשירה, אלא כשהם נעשים בחוסר זהירות ובחוסר מקצועיות. 

אם את צובעת לבד – הקפידי על הוראות השימוש המדויקות, ואם את מטפלת בשערך אצל ספר – בחרי ספר מקצועי.


מאמרים נוספים