ספירולינה קדרון בכנס Unbound בסינגפור

ספירולינה קדרון בכנס Unbound בסינגפור - SimpliiGood - ספירולינה

כחלק מהשקת המותג הבין-לאומי שלנו, Simpliigood, בסינגפור, מנכ"ל החברה, ליאור שליו, השתתף כדובר במסגרת אירועי Innovfest Unbound Convention אשר התקיימו ביוני 2019 כחלק משבוע החדשנות של Smart Nation בסינגפור. ליאור לקח חלק בפאנל “Farm to Tech to Table” והציג את הספירולינה כדרך חדשנית וברת קיימא לפתרון בעיות רעב קשות ברחבי העולם. ליאור דיבר בפאנל לצידם של דוקטור ראשמי ראג'נדרן, דירקטור ב-Percision Nutrition – D-Lab – Danone Nutricia, ומאט גודפרי, מנכ"ל Nutrition Innovation. יושב ראש הפאנל היה סומיק רוי, עורך Tech Wire Asia.

ליאור, אחד הקולות המרכזיים בישראל בנושא שינוי חברתי דרך שילוב של טכנולוגיה עם יזמות חברתית וקידום הדאבל אימפקט, הציג את היתרונות המרכזיים של הספירולינה כמקור בר קיימא וידידותי לסביבה לחלבון מלא ומעטפת מלאה של ערכים תזונתיים, לצד הדרך שבה, בעתיד הקרוב, יכולה הספירולינה לסייע בשיפור תזונתם של אוכלוסיות גדולות באמצעות שימוש במעט משאבים.

באירועי Innovfest Unbound השתתפו למעלה מ-15,000 יזמים, מותגים, תאגידים, משקיעים ואנשי סטארט-אפ מתחום ההייטק מלמעלה מ-100 מדינות. האירועים הללו שימשו עבורם פלטפורמה לפגישות ואפשרה להם להיפגש ולחלוק רעיונות חדשים, לבנות שותפויות ולחגוג את קיומם של פתרונות דיגיטליים מטלטלים בחדשנותם.


מאמרים נוספים