כל מה שחשוב לבדוק עם קריאת המלצות על ספירולינה

כל מה שחשוב לבדוק עם קריאת המלצות על ספירולינה - SimpliiGood - ספירולינה

קראתם ושמעתם עליה, טעמתם אותה בדוכן משקאות או בבית קפה, נהניתם ממנה וכעת אתם רוצים לרכוש אותה ולשלבה באופן קבוע בתפריט? לרוויה, בתיאבון ולבריאות! לפני שאתם מזמינים מארז מפנק ובתוכו מזון העל, אנו ממליצים לכם להתעכב מעט על קריאת המלצות על ספירולינה. המטרה: להבטיח כי אתם רוכשים את הספירולינה האיכותית, הטהורה וזו המתאימה לכם ביותר. 


המלצות בסגנון: "אחלה מוצר, ממליץ", "הספירולינה הכי טובה שיש בשוק", "אין דברים כאלה, אין", כמעט שחסרות ערך. אם תשאלו אותנו, המלצה איכותית חייבת לכלול התייחסות לאחד או יותר מהדברים הבאים. ואם תשאלו אותנו שוב, נשיב לכם כי הספירולינה שתרכשו חייבת לעמוד בכל אחד מהתנאים הבאים.


המלצות על ספירולינה: מה חשוב שתבדקו?

רגע לפני, דעו כי מרפרוף בהמלצות לא תפיקו תועלת. עליכם לקראו כל המלצה בעיון ו"לצוד" מידע אודות התכונות והמאפיינים של הספירולינה. אז אילו דברים הופכים את הספירולינה מומלצת לצריכה? 

* הספירולינה טעימה ואין לה טעם לוואי – אנחנו מתחילים דווקא מהסוף: המרקם והטעם. אנשים לא מוכנים להתפשר על שני דברים – בריאות וטעם, כך שבמידה שטעמה של הספירולינה חזק / משתלט מדי, הסבירות שימליצו עליה קלושה. כשאתם קוראים המלצות, חפשו התייחסות ישירה לטעם של האצה ועד כמה שילובה מחמיא למנות קרות. 

* מאה אחוזים ספירולינה – קראו, בדקו ובדקו עוד פעם כי הספירולינה בה אתם מתעניינים הינה 100% ספירולינה. לצערנו, מתוך מוטיבציה לחסוך בעלויות, לעתים גודשים מוצרים בשלל תוספים לא נחוצים שפוגעים בערך התזונתי. הספירולינה כאמור, חייבת להיות מאה אחוז טבעית. 

* הספירולינה כשרה – כמו עוד הרבה מוצרים בשוק, ישנם כאלו כשרים וכאלו שלא. גם אם אינכם שומרים על כשרות, תנו עדיפות לספירולינה כשרה ויש לכך סיבה: תנאי הכשרות המחמירים מחייבים את המגדלים לגדלה בסביבת גידול ספציפית, המבטיחה מוצר נקי ובריא יותר. 

* הספירולינה טבעונית – חשבתם שרק מאכלים מן החי עשירים בחלבון, סידן וסיבים תזונתיים? אז חשבתם. הספירולינה הטרייה טבעונית, כך שהיא מתאימה גם לאנשים שבוחרים לבסס את תפריטם על מזון מן הצומח בלבד. זהו המקום להדגיש כי הספירולינה הטרייה נטולת גלוטן (מתאימה לחולי צליאק ולנמנעים מבחירה), וגם אינה מכילה לקטוז. 

* הספירולינה מחולקת למנות – מה יש לכם לעשות עם "גוש" ספירולינה? לא יותר מדי. ועם מנות? הרבה! כשאתם קוראים המלצות על ספירולינה, חפשו בעיניכם התייחסות לאופן אריזתה. מאחר שיש לאחסנה בהקפאה, ישנה חשיבות אדירה לחלוקה למנות אישיות, שכן רק כך ניתן לצרוך אותה ללא צורך בהפשרה.

* בונוס: במהלך קריאת המלצות על ספירולינה, חפשו מידע אודות זמני האספקה של החברה, אם יש לה שירות לקוחות זמין, אם היא גובה דמי משלוח וכן הלאה. 


מעוניינים לרכוש מארז ספירולינה, לשאול אותנו שאלות בנושא תדירות צריכה ואיך ניתן לשלבה במתכונים? אנחנו עומדים לרשותכם בכל שאלה! התקשרו כעת ונשמח לסייע – 1-801-227-272


מאמרים נוספים