להתראות ג'אנק פוד, שלום אצה חד תאית: על ספירולינה לילדים

להתראות ג'אנק פוד, שלום אצה חד תאית: על ספירולינה לילדים - SimpliiGood - ספירולינה

לו הייתם מובילים אותנו בסיור במטבח שלכם, יתכן שהיינו מגלים בו את הדברים הבאים: במזווה הביתי היינו מוצאים פסטות העשויות קמח לבן, במגירת החטיפים המון (!) נשנושים עתירי סוכר, שמן ומלח, במקרר שניצלים שטוגנו, ובמקפיא גלידות ומוצרים מעובדים. זה לא שאנחנו מכירים אתכם באופן אישי, אלא שאנו מניחים שהרגלי הקנייה-אכילה שלכם לא שונים משל כל בית ממוצע.

כידוע, המזון שילדיכם אוכלים משפיע על התפתחותם, מצב הרוח שלהם וכן, גם על משקל גופם. אם יש משהו שאף פעם לא מאוחר לשפר הוא את הרגלי התזונה והתפריט, ועם מזון העל – ספירולינה, אף תוכלו לשדרגם די בקלות. מוכנים להיפרד מהג'אנק ולהכניס למטבח קצת בריאות?

התפריט היומי: הצעות לשילוב ספירולינה בתפריט הילדים

הכנסת הספירולינה לתפריט הילדים מרגישה לכם כמשימה בלתי אפשרית? הרשו לנו להוכיח לכם כמה היא פשוטה! לפניכם, הצעות לשילוב ספירולינה בכל אחת מהארוחות:

* ארוחת בוקר – סמודי בול: להציג בפניכם את הארוחה החשובה ביום? אין ממש צורך. ולהציג בפניכם רעיון לארוחה מזינה, בריאה, מתוקה וטעימה? זוהי חובתנו! קערות הסמודי הפכו ללהיט אהוב בקרב הילדים וזה לא ממש מפתיע: הן עשויות מפירות, הן טעימות והכי חשוב – משביעות. טחנו בבלנדר מוט פירות קפואים (תות, בננה, אננס או כל פרי אחר שהילדים אוהבים), הוסיפו מעט יוגורט טבעי, ספירולינה והנה לכם – ארוחת בוקר מפנקת ומזינה!

* ארוחת צוהריים – פסטה שיבולת שועל עם ספירולינה: כיום תוכלו למצוא מגוון פסטות העשויות מקמחים איכותיים ובריאים. דוגמא לכך: פסטה העשויה משיבולת שועל. מפתיע לגלות כי אין כל הבדל בטעם ובמרקם, כך שאין סיבה שהילדים יביעו התנגדות (או ישימו לב כי הגשתם להם פסטה שונה מזו שהם רגילים אליה). מאחר שמומלץ שלא לחמם את הספירולינה, הכינו את הפסטה כסלט קר וצרפו לה מנת חלבון חמה כדוגמת חזה עוף, דג, טופו וכיוצא בזה. רעיון לרוטב: פסטו מבזיליקום וספירולינה. 

* ארוחת ביניים – ארטיק ספירולינה: בכל יום סביב השעה 16:00, הילדים ניגשים אליכם ומבקשים מכם רשות להתפנק בחטיף. בעוד החטיפים הפופולאריים הם הכל רק לא בריאים (ועל כן יש להפחית משמעותית את צריכתם), ארטיק העשוי מספירולינה ראוי למקום של כבוד במקפיא שלכם. הילדים? יתענגו עליו! 

* ארוחת ערב – קבב מן הצומח עם ספירולינה: אתם רוצים לשלב את הספירולינה בארוחת הערב? הנה לכם רעיון: קבב מן הצמח בתוספת ספירולינה שתוכלו לרכוש כאן מאיתנו. הצעת הגשה: קבבים חמימים לצד מטבל טחינה וסלט ירקות גדול.

חשוב לדעת: למרות היותה מזון על בריא ומומלץ, יש להקפיד על מינון יומי של 20 גרם בלבד. מארזי הספירולינה שלנו מגיעים כמנות מדודות, כך שאינכם נדרשים לשקול את האצה לפני השימוש – רק להוסיף אותה למנה האהובה עליכם וליהנות.


מאמרים נוספים