ספירולינה אחת, חמש עובדת מעניינות

ספירולינה אחת, חמש עובדת מעניינות - SimpliiGood - ספירולינה

כולן היו רוצות להיות כמוה, אך אצה כמו הספירולינה יש רק אחת. האצה החד תאית המסתובבת לה בעולם עם הטייטל המחייב – מזון על, מוגשת במסעדות ובבתי קפה, נמכרת ברשתות הגדולות ויכולה בכמה קליקים גם להגיע עד למקפיא שלכם. אנחנו מקווים שלפחות יד אחת שלכם פנויה כעת, כי זהו הרגע ללחוץ יד לספירולינה ולהכיר אותה מקרוב. 

1.ספירולינה הינה מקור נפלא לחלבון מן הצומח

אנחנו בטוחים שאתם יודעים זאת, ולכן רק נזכיר לכם: הגוף שלכם זקוק לחלבון. עבור אנשים הצורכים מזון מן החי, צריכת החלבון יחסית פשוטה. ועבור אלו שתזונתם נשענת על מזון מן הצומח בלבד?  צריכת החלבון עבורכם קצת מורכבת יותר. משמח לדעת כי מזון העל ספירולינה הינו מקור מצוין לחלבון, כאשר במנת הגשה של כ-20 גרם יש כ-3 גרם חלבון. 

2.לספירולינה יש צבע סופר-מיוחד (שגם מצליח לעורר ויכוח)

לו היינו שואלים אתכם: "מהו צבעה של הספירולינה?", אין לנו ספק כי הייתם מציינים את אחד משני הצבעים הבאים: ירוק או כחול. ומה אם היינו אומרים לכם ששתי התשובות נכונות? צבעה של הספירולינה בעל גוון ייחודי, ולמעשה קשה לתארו ככחול או כירוק. לכן, אנו נוטים לתארו ככחול-ירוק. 

3.גם אם ממש תתקרבו, כנראה שלא תריחו דבר...

לפני שמכניסים משהו לפה (בעיקר כשמדובר על משהו שאוכלים לראשונה), ישנו צורך כמעט בלתי נשלט להריח אותו. כבר נגיד לכם כי קירוב הספירולינה לאפכם לא ירמוז לכם דבר על טעמה, שכן הריח שלה נטרלי. באותה נשימה, נדגיש גם כי טעמה נטרלי - עדין ושטוח, מה שהופך אותה מושלמת למנות מלוחות ומתוקות. 

4.אוכלים ספירולינה ונהנים מתחושת שובע

מכירים את זה שאתם אוכלים ארוחה שלמה וכעבור עשרים דקות שוב חשים רעב? שילוב ספירולינה בתפריט שלכם עשוי להפחית את הצורך באכילת "ארוחות כפולות", מה שגם הופך אותה יעילה בכל הקשור לירידה במשקל / שמירה על משקל תקין. אז כן, האצה החד תאית – ספירולינה, תורמת לתחושת שובע, וכך גם מפחיתה את הצורך בנשנושים לפני / אחרי הארוחות שעולים לכם בבריאות ובקלוריות. 

5.בבית שלכם יש לה בית שבו ראוי לאחסנה 

אז רגע לפני שאתם מכניסים אותה לביתכם כאורחת של כבוד, חשוב לדעת: ספירולינה טרייה יש לאחסן במקפיא. ניתן לצרוך אותה ישירות מההקפאה ורצוי לשלבה אך ורק במאכלים קרים. שימו לב כי אין להקפיא ספירולינה לאחר שהופשרה, ולכן המלצתנו אליכם היא לתכנן מראש את הכמות הנדרשת לכם בהתאם למתכון שאתם מכינים / מספר הסועדים. 


הספירולינה שלנו היא ההוכחה כי בריאות וערכים תזונתיים מרשימים ניתן לארוז במנות של 20 גרם. הזמינו אותה כעת, פנו לה מקום במקפיא שלכם ופשוט תיהנו! לשאלות, התייעצות ופרטים נוספים, אל תהססו לפנות אלינו – 1-801-227-272


מאמרים נוספים