איך הכי טוב לצרוך ספירולינה?

איך הכי טוב לצרוך ספירולינה? - SimpliiGood - ספירולינה

הדשא של השכן אולי ירוק יותר, אך המקפיא שלכם? הוא בהכרח יהיה ירוק יותר בזכות הספירולינה! האצה החד תאית שמחזיקה בתואר הנחשק מכולם – סופר פוד, עשירה ביתרונות תזונתיים, מאופיינת בטעם עדין, ניתן לשלבה באינספור מתכונים, וגם ילדים והריוניות יכולים לצרוך אותה. אצת-על כבר אמרנו? ואם אנחנו כבר עוסקים בצריכתה, איך בכלל מומלץ לצרוך אותה? אז לפני שנאחל לכם יום ירוק מספירולינה, לפניכם כמה טיפים שיבטיחו עבורכם מקסימום יתרונות וטעם. 


טיפ מספר 1: רותחים על ספירולינה? אל תחממו אותה

הספירולינה נהנית מיחסי ציבור נפלאים, יועצי תזונה ממליצים עליה בחום והצרכנים לא מפסיקים לשבח. בזכות אלו, היא שומרת על מקומה בחלקה העליון של רשימת הסופר-פודז המומלצים. גם אם קיבלתם המלצות רותחות לצרוך ספירולינה, המלצתנו אליכם היא שלא לחממה ישירות ולא לשלבה במנות חמות. זה לא שלא תוכלו לעשות זאת, אך בעת שהיא מתחממת ערכיה התזונתיים נפגעים. לאלו ביניכם שרוצים ליהנות ממקסימום יתרונות במנה, מומלץ לשלב אותה במנות קרות כדוגמת שייקים ירוקים, קערות בריאות, בכריכים וכיוצא בזה.


טיפ מספר 2: הקפידו על צריכה מאוזנת של ספירולינה

המון אנשים נוטים לבסס את תזונתם בהתאם לנוסחה הבאה: "לאכול ללא הגבלה את כל מה שבריא!". האמנם? ישנן המון דוגמאות למזונות שלמרות שתרומתם לבריאות אדירה, נדרשת הקפדה על כמויות יומיות מומלצות (אם תחשבו על זה, יש להימנע גם מצריכה מופרזת של מים). אנו מציינים זאת מאחר שגם את הספירולינה המוגדרת כמזון על, יש שלב בתפריט היומי בצורה מאוזנת. ההמלצה: עד כ-100 גרם ספירולינה ביום. ובחישוב פשוט? 5 מנות של 20 גרם.


טיפ מספר 3: צרכו את הספירולינה סמוך להוצאתה מהמקפיא

לטובת אלו ביניכם שצפויים לרכוש אותה לראשונה, דעו כי הספירולינה שלנו נשלחת אליכם קפואה. ניתן לשמור אותה בתנאי האחסון המומלצים לתקופה של כשנה וחצי. בשונה מחומרי גלם אחרים שניתן להשתמש בהם לאחר ההפשרה, בסיפרולינה – לא. אם לא די בכך, ההמלצה שלנו היא לצרוך אותה סמוך ככל הניתן להוצאתה מהמקפיא ("מהמקפיא אל הצלחת"), זאת בכדי להבטיח את שמירת ערכיה התזונתיים. 


טיפ מספר 4: הספירולינה אינה מתפקדת כתבלין, ולכן...

צבעה הירוק עלול לבלבל אתכם, ולגרום לכם לחשוב כי כמו ירוקים אחרים היא תתבל את האוכל שלכם. בפועל, הספירולינה מאופיינת בטעם מרומז ועדין, כך שהיא אינה מחליפה תיבול. מאחר שטעמה אינו דומיננטי, ניתן "להטמיע" אותה גם במנות אהובות של ילדים (שכידוע, לא תמיד מתלהבים לטעום דברים חדשים). לדוגמא: פסטה ברוטב פסטו עם ספירולינה או טחינה ירוקה בתוספת ספירולינה.


אנו מקווים שענינו בהרחבה על שאלתכם "איך לצרוך ספירולינה?". במידה שיש לכם שאלות נוספות, אל תהססו לפנות אלינו! נשמח לציין בפניכם את היתרונות התזונתיים, לעניין אתכם במארזים שלנו ולחלוק אתכם מתכונים נפלאים. התקשרו – 1-801-227-272


מאמרים נוספים