איך מנגישים ספירולינה לילדים? בקלות!

איך מנגישים ספירולינה לילדים? בקלות! - SimpliiGood - ספירולינה

המשותף לכל ההורים? כולם, ללא יוצא מן הכלל, מעוניינים להזין ילדיהם בבריאות! ומה משותף לילדים? מרביתם לא ממש מתלהבים לנסות מזונות חדשים (בטח כאלו המסווגים כ"בריאים"). וכך, הורים הנהנים בעצמם מיתרונותיה הבריאותיים של הספירולינה, מתקשים לשלבה בתפריטי הילדים. לפני שאתם מרימים ידיים, חכו! ילדכם ראויים לצרוך מזון על, ויכולים ליהנות ממנו בזכות מוצר שפשוט אי אפשר לסרב לו...

ארטיקים עתירי קלוריות, סוכר ושומן? יש ארטיק ספירולינה לילדים

אנחנו מנחשים כי אתם צורכים את הספירולינה שלכם בשייקים ירוקים, מטבלים, סלטים ושלל מנות קרות נוספות. הילדים, שנוטים להיות בררנים יותר באוכל, עלולים לסרב לטעום את כל אלו. אנחנו מכירים לפחות דבר אחד שילדים פשוט לא יכולים לסרב לו: ארטיקים! שלא כמו הקרטיבים שעשירים בסוכר, שומן וצבעי מאכל, ארטיק מבוסס ספירולינה עשיר בבריאות! ארטיק ספירולינה מורכב מפירות כדוגמת בננה, אגס, תפוח ומלון, וממותק על ידי סילאן (דבש התמרים). והטעם? אתם חייבים (!) לטעום ולהבין בעצמכם!

"אם אני מבינה נכון, הארטיקים ספירולינה לילדים ללא תוספת סוכר?"

הבטחנו בריאות? אנחנו מקיימים! ארטיק ספירולינה לילדים אינו מיוצר עם סוכר, ומומתק על ידי הפירות והסילאן בלבד. ומהי הבשורה הגדולה בעצם? ילדים צורכים כמויות גבוהות של סוכר, הרבה מעבר לכמות היומית המומלצת. הנתון הזה אינו מחדש ובטח שאינו מפתיע, שכן תזונת הילדים נשענת בין היתר (ולעתים אף ברובה) על מזון מעובד. את החטיפים והממתקים שאתם רוצים כל כך להוציא מתפריט הילדים, תוכלו להחליף בארטיק ספירולינה לילדים. קינוח-נשנוש בריא? יש כזה דבר!

מנות מבוססות ספירולינה גם לילדים שאתם חייבים לנסות!

שלא כמו מזונות על אחרים המאופיינים בטעם נוכח ובולט, לספירולינה טעם ניטרלי שכמעט ואינו מורגש. במידה שלא תציינו בפני הילדים כי המנה כוללת ספירולינה, יתכן שכלל לא ירגישו בה. מאחר שמדובר על מנות המיועדות לילדים הרי שזהו יתרון אדיר, שכן הילדים (שכאמור, נוטים להיות קצת יותר מפונקים כשזה מגיע לאוכל), לא יחושו בטעם או במרקם שיעוררו בהם סלידה. אז מה תוכלו להכין להם?

  • סלט פסטה-ירקות עם ברוטב שמן זית וספירולינה
  • סלט אבוקדו מקסיקני עם ספירולינה
  • סלט קינואה ועדשים עם ספירולינה
  • מטבל גבינה לבנה וספירולינה
  • כדורי תמרים, קוקוס וספירולינה

כמו כן, אנו מציעים מגוון מוצרים מבוססי ספירולינה שילדים עשויים לאהוב:

  • שניצל מהצומח עם ספירולינה
  • קבב מהצומח עם ספירולינה
  • המבורגר מהצומח עם ספירולינה

אז מה דעתכם על מארז ספירולינה משפחתי?

עד כה רכשתם מארזי ספירולינה קטנים לשימושכם בלבד? עם צירופם של הילדים ל"חגיגת הבריאות", תוכלו לרכוש מארז משפחתי! המארז המורחב כולל 120 יחידות של ספירולינה במשקל 20 גרם ליחידה (משקל כולל של 2.4 ק"ג). והעלות? 549 שקלים בלבד!

למידע נוסף אודות גדלי המארזים השונים ומוצרי ספירולינה לילדים, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת – 1-801-227-272


מאמרים נוספים