בואו נדבר על ספירולינה מינון מומלץ

בואו נדבר על ספירולינה מינון מומלץ - SimpliiGood - ספירולינה

"מבחינתי הייתי אוכל ספירולינה בוקר, צוהריים וערב", "האצה משפיעה עליי לטובה, ולכן אני רוצה לאכול ממנה עוד ועוד", "למה שאגביל את עצמי במזון על? ככל שאוכל ממנו יותר, כך טוב יותר" – הצגת הציטוטים האלו (שאולי אתם מזדהים איתם), נועדה לקדם את הנושא הרגיש והלא כל כך מדובר: ספירולינה מינון מומלץ. תופתעו או שלא, אך את אצת העל יש לצרוך בהתאם למינון מומלץ.  

איך יתכן שלאצה חד תאית שהינה מזון על ישנו מינון יומי מומלץ?

אנחנו יודעים מה אתם חושבים לעצמכם ברגע זה: איך יוכל להיות שיש להגביל את המינון של אצה כה בריאה שהשפעותיה על הגוף חיוביות? כידוע, גם עם דברים שמומלץ לצרוך ולעשות בשם הבריאות, מילת המפתח היא איזון. כך לדוגמא: למרות שריצה הינה פעילות אירובית מומלצת, הרי שכדאי שלא לרוץ בכל יום במטרה למנוע פציעות בטווח הקצר והארוך. כך גם עם צריכת חלבון שלמרות שהגוף זקוק לו, לא ניתן לאכול אותו ללא הגבלה. 

אנחנו מוצאים שנכון וראוי להתעכב על הנושא הזה של ספירולינה מינון מומלץ, פשוט מאחר שרבים נצמדים לנוסחה הבאה: "כל מה שבריא, אפשר לאכול ללא הגבלה". בפועל, זה לא ממש כך, וההמלצה שלנו היא שלא לחרוג מכמות של 20 גרם ספירולינה ליום.

לשקול כל מנת ספירולינה? ברור שלא! 

חשבתם שתצטרכו לשקול כל גרם ספירולינה שאתם אוכלים? כדאי שתחשבו שוב. כל מארזי הספירולינה הטרייה שאנו מציעים לכם, מגיעים מחולקים למנות מדודות של כ-20 גרם. חלוקת הספירולינה למנות נועדה להבטיח שני דברים עיקריים:

* חוויית צריכה נוחה ופשוטה 

* מניעת מצב בו תצרכו בתום כמות גבוהה מהרגיל (דבר שעלול להוביל להופעת תופעות לוואי)

אז כמה גרם חלבון יש במנת ספירולינה?

שפע יתרונותיה התזונתיים של הספירולינה זיכו אותה בתואר "מזון על". רוצים להכיר אותה קצת טוב יותר מעבר לנושא ספירולינה מינון מומלץ? אתם מוזמנים להתרשם מהערכים המלאים המופיעים על גבי המוצרים שלנו (ממש כאן באתר!). ובכל זאת, אנחנו שמחים להציג בפניכם כבר עכשיו שני ערכים שלבטח מעניינים אתכם מאד: כמות הקלוריות והחלבון. אז מהי הכמות שיש במנת ספירולינה במשקל 20 גרם?

3 גרם חלבון

19.4 קלוריות


    אז מי אמר שקשה להעשיר את הגוף בחלבונים מן הצומח? הספירולינה שלנו טבעית 100%, ומתאימה גם לטבעוניים שתזונתם מבוססת על מזון מן הצומח בלבד. בנוסף, מאחר שהמוצר שלנו מאה אחוז טבעי ואינו כולל דבר מלבד האצה, הרי שהיא מתאימה גם לנמנעים מגלוטן. 

    אז לא, אתם לא צריכים לשנן או לשקול את הכמות היומית המומלצת – 20 גרם, פשוט מאחר שהספירולינה שלנו מגיעה אליכם מחולקת למנות הגשה. יש לכם שאלות נוספות בנושא ספירולינה מינון מומלץ, באילו מתכונים ניתן לשלב אותה ומהם יתרונותיה? התקשרו כעת – 1801-227-272


    מאמרים נוספים