ספירולינה כחולה או ירוקה? הגיע הזמן לקבוע!

ספירולינה כחולה או ירוקה? הגיע הזמן לקבוע! - SimpliiGood - ספירולינה

המיתוג שלנו מבוסס על הצבע הירוק, כך שלא נופתע אם אתם בטוחים שזהו גם צבעה של האצה החד תאית - הספירולינה. עם זאת, בהנחה שכבר ראיתם אותה בעיניכם, אתם יכולים להעיד כי צבעה אמנם מזכיר ירוק, אך רחוק מלהיות "הירוק הקלאסי". אז מה אתם אומרים, מהו באמת צבעה של האצה-מזון על? הגיע הזמן להכריע.

הכרעה צבעונית לפניכם: מהו צבעה האמיתי של ספירולינה כחולה?

העולם מתחלק לשניים: אלו המשוכנעים כי צבעה של הספירולינה הינו ירוק ואלו שבטוחים מעל לכל ספק כי ספירולינה כחולה. אז מהי התשובה הנכונה? לא נשאיר אתכם במתח, וכבר נגיד לכם כי לא משנה לאיזה מחנה אתם משתייכים, הרי שאתם צודקים. הסיבה: לספירולינה אין גוון ירוק/כחול מובהק, אלא שצבעה הוא מעין שילוב של שני הצבעים יחד. בכדי להבין על מה אנחנו מדברים, אתם מוזמנים לדלג לעמוד מארז ספירולינה כאן באתר, ולהתרשם מגוונה הייחודי המורכב מהעומק של הכחול והזוהר העדין של הירוק. 

"האם צבעה של הספירולינה מעיד על איכותה?"

חד משמעית: כן. כשם שצבעם של מוצרים שיש לכם במזווה, במקרר ובמקפיא מעיד על איכותם, כך גם צבעה של הספירולינה. אנו ממליצים בחום להעניק חשיבות אדירה לצבעה במעמד רכישתה, אך גם לפני כל שימוש מחדש. בגדול, גוונים "זרים" לספירולינה יכולים לנבוע מהסיבות הבאות:

* אחסון ושימוש שאינם על פי הוראות היצרן. לדוגמא: הפשרה והקפאה מספר פעמים

* מוצר שעבר תהליך עיבוד. כלומר, לא מדובר על מוצר 100% ספירולינה, כך שלא ניתן לצפות לצבעה הטבעי

* מוצר פג תוקף שאין לצרוך בשום פנים ואופן 

* אבקת ספירולינה באיכות ירודה. תזכורת: אנו מציעים אך ורק ספירולינה טרייה המאופיינת בערכים המרשימים ביותר. 

לא רק על פי הצבע: איך בוחרים ספירולינה?

היא שופעת ביתרונות תזונתיים, מומלצת לקטנים ולגדולים והשפעותיה על התפקוד והבריאות – אדירות. אתם רוצים לשלבה בתפריט אך לא בטוחים על פי אילו פרמטרים יש להעריך את איכותה? כל עוד ספירולינה כחולה וטרייה עומדת בתנאים הבאים, תוכלו לרכוש ולצרוך אותה בראש שקט:

* המוצר שאתם קונים עשוי 100% ספירולינה

* המוצר שאתם רוכשים טבעוני ונטול גלוטן (טוב לדעת: הספירולינה הינה מקור מצוין לחלבון מן הצומח!)

* אין לה ריח עז, ובטח שלא ריח שמרתיע אתכם. הריח הטבעי והתקין של הספירולינה אמור להיות עדין-נטרלי 

* המוצר מוכן לאכילה וצריכתו אינה מותנית בשלבי הכנה 


טוב לדעת: מלבד הספירולינה הטרייה, כאן אצלנו תוכלו לרכוש מוצרים טעימים ומזינים המכילים ספירולינה – מארטיקים מרעננים ועד תחליפי בשר משובחים. 


צריכת ספירולינה כחולה הצבועה בגוון ירוק, תצבע את יומכם בשמחה, חיוניות ובריאות! רוצים להתייעץ איתנו לגבי גדלי מארזים ואחסון נאות, לברר פרטים אודות תדירות הצריכה המומלצת ואילו מוצרים מתאימים לילדים? התקשרו כעת ונשמח לסייע – 1-801-227-272 


מאמרים נוספים