אז מה אתם כבר יודעים על מזון העל ספירולינה?

אז מה אתם כבר יודעים על מזון העל ספירולינה? - SimpliiGood - ספירולינה

האם הספירולינה ראויה לתואר "מזון על"? תחליטו בעצמכם: היא עשירה בחלבון, ויטמינים ומינרלים, תורמת לחיזוק הגוף ואף עשויה למנוע מחלות. האצה שצברה לעצמה שם ומוניטין בזכות תכונותיה המרשימות, נגישה כיום יותר מתמיד! לא רק שתוכלו לרכוש אותה ישירות כאן אצלנו, אלא שהיא מוגשת גם ברשתות בתי קפה נבחרות. אז שניה לפני שאנחנו מאחלים לכם "בתיאבון", "לרוויה" או "שיהיה לכם יום ירוק מספירולינה", אנו מבקשים לשתף אתכם בכמה דברים מעניינים על מזון העל. מוכנים?

1.חם או קר: איך מומלץ לצרוך את הספירולינה?

כמוכם, גם אנחנו מקווים שתפיקו את המקסימום ממנת הספירולינה היומית שלכם! על מנת שיתרונותיה התזונתיים ישמרו, יש לצרוך אותה קרה. כלומר, אין לחממה. כמו כן, מומלץ שלא להפשירה ולהקפיאה מחדש. את הספירולינה תוכלו לערבב בתוך יוגורט/גבינה, להכין סלט חומוס עם ספירולינה, שייק בריאות עם פירות, ירוקים וספירולינה, ואפילו גלידה ביתית עם האצה!

2.תוקף של הספירולינה – מה חשוב לדעת?

כידוע, הספירולינה מגיעה אליכם במנות קפואות של 20 גרם. ההקפאה אמנם מאריכה את תוקפו של המזון, אך חשוב לזכור כי היא מוגבלת. ולאן אנו חותרים? הספירולינה מותאמת לאחסון במקפיא, לתקופה של עד 18 חודשים. אנו מציעים מגוון מארזים, הנבדלים זה מזה במספר מנות הספירולינה בהם. מכאן, שתוכלו לבחור את המארז המתאים ביותר להיקף הצריכה שלכם! 

3.ילדים וספירולינה? ועוד איך הולכים ביחד!

אז נכון, ילדים אוהבים מנות סופר ספציפיות, הם לא נפתחים בקלות לטעמים חדשים, והנימוק כי "כדאי לך! זה בריא" לא ממש משכנע אותם. עם זאת, שלא תטעו: ספירולינה וילדים הולכים טוב מאד ביחד! אולי לא תצליחו לשכנעם לשתות בבוקר שייק ירוק, אך אין לנו ספק כי הם לא יסרבו לארטיקים עם ספירולינה! תשכחו מכמויות אדירות של סוכר, שומן וקלוריות, שכן ארטיק ספירולינה משנה את כללי המשחק! הארטיקים כוללים כ-17 גרם חלבון, 51 קלוריות ואפס (!) שומן טראנס.

4.אתם לא בשלנים דגולים? יש לנו פתרון!

ראשית, חשוב לדעת: על מנת לצרוך ספירולינה, אינכם צריכים להתגאות בכישורי בישול/אפייה. מדוע? משום שאת הספירולינה תוכלו לשלב במגוון מנות יום-יומית שכל אחד יודע להכין: מטחינה, דרך סלט ועד קערת בריאות. ובכל זאת, אם אתם אנשים עסוקים או כאלו שממש נרתעים-חרדים מהמטבח, דעו כי תוכלו לצרוך ספירולינה בקלות! מלבד מארזי הספירולינה, תוכלו לרכוש מאיתנו מגוון מוצרים, ביניהם: שניצל מהצומח עם ספירולינה, קבב מהצומח עם ספירולינה והמבורגר מהצומח עם ספירולינה.

דברים נוספים שחשוב שתדעו על הספירולינה:

  • הכמות היומית המומלצת: כ-20 גרם לאדם בוגר.
  • ניתן לצרוך עד 5 מנות שזה 100 גרם ביום, הסיבה לכך היא כמות הברזל במנה. בכל מנה של 20 גרם יש כחמישית מכמות הברזל המומלצת לצריכה ביום.
  • הספירולינה שלנו כשרה.
  • הספירולינה עשירה בויטמין B12
  • לספירולינה אין טעם לוואי. 

למידע נוסף אודות מזון העל ספירולינה, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח להעשירכם בו! התקשרו כעת – 1-801-227-272




מאמרים נוספים