ספירולינה תופעות לוואי – יש ממה לחשוש?

ספירולינה תופעות לוואי – יש ממה לחשוש? - SimpliiGood - ספירולינה

רצונכם להעמיק בנושא תופעות לוואי אפשרויות הנובעות מצריכת ספירולינה, מעידה כי התרשמתם מהערכים התזונתיים הנפלאים שלה, וכי מצאתם בה ראויה להיכנס לביתכם ולגופכם. כעת, רגע לפני שאתם עושים את "הצעד הירוק", אתם רוצים להיות בטוחים כי השפעותיה עליכם יהיו אך ורק חיוביות. ספירולינה תופעות לוואי: על מה בדיוק מדובר, מהי אחריותכם והאם ישנה סיבה מוצדקת לדאוג? בואו נעשה סדר בהנחות ובעובדות.

אז מהן בכלל תופעות הלוואי?

ברשותכם, נעמיק תחילה בהגדרה היבשה של מהן תופעות הלוואי: מדובר על תופעות הנוצרות כאשר צורכים כמות גדולה יותר מזו המומלצת. בהמשך ישיר, נדגיש ונציין כי למרות שהספירולינה שופעת בערכים תזונתיים מרשימים, אין לצרוך אותה באופן חופשי וללא הגבלה, אלא שעליכם להיצמד לכמות היומית המומלצת: כ-20 גרם בלבד.

במידה שתגדשו את תפריטכם וגופכם בכמות גדולה יותר מהמינון המומלץ, עלולות לצוץ תגובות בלתי רצויות – תופעות הלוואי. ובשורה התחתונה: בחירתכם לחקור את הנושא הזה של ספירולינה תופעות לוואי, מבורכת. כל עוד תקפידו על צריכה מוגבלת-מאוזנת, תוכלו ליהנות מהשפעותיה החיוביות של האצה החד תאית ללא חשש מתופעות לוואי.

"מלבד הכמות היומית המומלצת, ישנם דברים נוספים שרצוי להקפיד עליהם?"

אנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם מייחלים לחוויית צריכה טעימה, מועילה ובריאה. הדבר הראשון שעליכם לעשות על מנת להבטיח אותה הוא לא לחרוג מהכמות המומלצת – 20 גרם ליום. מעבר לכך, ישנם דברים נוספים שהקפדה עליהם תורמת לחוויית הצריכה:

* הספירולינה משווקת על ידי שלל חברות ונכללת בשלל מוצרים שונים. הספירולינה הטרייה, זו העשויה מ-100 אצה, היא זו המומלצת ביותר לצריכה

* העניקו חשיבות אדירה לצבעה של הספירולינה, שכן הוא מעיד על איכות המוצר. הצבע שאתם אמורים לראות בעיניכם הוא שילוב של בין כחול לירוק (זהו צבע בעל גוון ייחודי שאי אפשר לפספס אותו)

* אין לחמם את הספירולינה עם הוצאתה מהמקפיא, אך בהחלט ניתן להפשיר אותה לפני השימוש. החימום אמנם פוגע בערכיה, אך בשום אופן לא הופך אותה בעייתית לצריכה (לשיקולכם בלבד) 

טיפ זהב: אחת הדרכים להעריך את טריות ואיכות הספירולינה היא באמצעות חוש הריח. לספירולינה הטרייה ישנו ריח נייטרלי-נקי. ולכן, במידה שאתם מזהים ריח חמוץ / חריף / כזה שמרתיע אתכם ומעורר את חשדכם, דעו כי איכותו של המוצר אליו נחשפתם נמוכה (ואם תשאלו אותנו: אינו ראוי למאכל). 


אז כפי שהבנתם בעצמכם, כל הנושא הזה של ספירולינה תופעות לוואי לא אמור להטריד אתכם. צריכה מאוזנת המתחשבת בהמלצתנו (כזכור: 20 גרם בלבד ליום), תמנע את הופעתן של תופעות לא רצויות. ובכל זאת, אנו ממליצים לטפח הקשבה לגוף וצרכיו, ובמידה שאתם מזהים השפעה שלילית הנובעת מצריכת האצה, יש להפסיקה במיידי. לפרטים נוספים אודות מגוון מוצרינו ובכל שאלה נוספת,
התקשרו כעת ונשמח לסייע – 1-801-227-272


מאמרים נוספים