מבשלים יחד לשבועות ירוק

מבשלים יחד לשבועות ירוק - SimpliiGood - ספירולינה
חג השבועות הוא חג הקציר וביכורי השדה שגדלים בארץ ישראל. וכחברה המייצרת ספירולינה טרייה שהיא תוצרת חקלאי מובהק שגם משתלב הייטב בשלל מאכלים ומזונות החלטנו להרים את כפפת הבישול ולרכז מבחר מתכונים חדשים ייחודיים טעימים ובריאים שניתן יהיה לקשט בהם את שולחן החג המתקרב.
לצורך העניין ביקשנו מאיריס גרינשפון - מאמנת ומרצה לאורח חיים בריא , מיהודית לוי נטורופתית ויוצרת מתכונים ללא גלוטן ומאיתמר גלזר- קונדיטור חובב שייסד את עמותת מתוק לנשמה שבאמצעותה מועברים כל סוף שבוע מאפים ומאכלים לניצולי שואה, קשישים וחיילים בודדים ברחבי הארץ, להכין מתכונים לחג שכוללים את הספירולינה הטרייה שלנו.
השלושה עבדו במרץ והרכיבו מתכונים שמתאימים לכולם- גם ללא מוצרים מן החי שכללו מוצרים של החברות הרדוף, השדה ווגה וגם חלביים לאוהבי הז'אנר.
את המאכלים עטרו בעלעלי מיקרו טריים ובריאי םשל חברת עלעלים רעננים שגם היא נרתמה כמו היתר לשתף איתנו פעולה.
המתכונים המופלאים פורסמו באתר וביום ראשון השבוע (24-5-2020), התקיימה סדנת זום ייחודית מסוגה ללימוד הכנת כמה מהמאכלים החגיגיים שפרסמנו באתר.
לשמחתנו הגדולה נרשמו מעל מאה משתתפים לפעילות אליה גם הצטרפו לבקשתנו כמה מהשגרירים המובחרים שלנו שעושים שימוש קבוע בספירולינה הטרייה כמו אלי אילדיס, מיכל ינאי, ליהי גרינר, חני נחמיאס, אלכסה דול, מרב מילר, ג'ני צרווני, אדריאנו חאובל, אלי סופר ואדם ברוטמן הנינג'ות וגליה תורן חן מגישת תכנית הטלוויזיה סודות היופי שגם פירסמה מתכון מופלא ולימדה בסדנה כיצד להכינו. 
מה בישלנו?
התחלנו את הפעילות עם קיש ספירולינה בשילוב בטטה ובצל (במתכון מופיעים פלפלים וחציל קלויים ) שהעבירה יהודית, עברנו להכנת סלט רענן מפירות וירקות העונה ברוטב ספירולינה מדהים של איריס  התחלנו להכין קרם גבינה לימוני וספירולינה טבעוני- של יהודית שבהשראתו הכנו יחד גם צייסר עראק ספירולינה מדהים!! 
שמנו את המצרכים לקרם לקירור במקרר והכנו לחמניות עלים ירוקים וספירולינה של גליה וסיכמנו בבלינצס'ים ספירולינה ממולאים בגבינת צד'ר טבעונית ובטטה שלימדה איריס.
תוך כדי הפעילות ליאור שלו מנכ"ל החברה ענה על שאלות וסיפר על כמה מהחדשות הגדולות
 של החברה בימים אלה .
לסיום יהודית לימדה אותנו לעשות פשטידת פסטה ספירולינה מושלמת עם רוטב גבינה טבעונית ובטטה
וכמובן איך לסיים את הקינוח המדהים והלימוני בשכבות
המסקנה בסיומה של הסדנא כפי שהיטיבו המשתתפים לבטא בהודעות ובמיילים היו נפלאות ומשמחות ובעיקר סיפרו לנו על הדרכים שבהן הם עושים כעת שימוש בספירולינה הטרייה שלנו במאכלים מעבר לשייקים היומיים.
ניתן לעקוב בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו לעוד מתכונים והצעות הגשה ולשתף אותנו במאכלים שלכם לחג עם הספירולינה הטרייה המופלאה שלנו.
חג שבועות שמח ובריא מאוד לכולנו!
תמונות המאכלים של אדם ברוטמן שהכין תוך כדי הסדנא עיצב צילם והעלה לאינסטגרם!
 

מאמרים נוספים